فرماندار شهرستان گرمه از برق رسانی به مسکن ملی شهر ایور بازدید کرد

فرماندار شهرستان گرمه که با حضور میدانی از مانور ضربتی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی در برق رسانی به طرح نهضت ملی مسکن که در شهر ایور بازدید کرد و از آن به عنوان الگویی جهادی برای سایر دستگاه های استان عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری برقاب؛ به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی فرماندار شهرستان گرمه از برق رسانی به مسکن ملی شهر ایور بازدید کرد.

فرماندار شهرستان گرمه که با حضور میدانی از مانور ضربتی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی در برق رسانی به طرح نهضت ملی مسکن که در شهر ایور در حال اجرا بود بازدید کرد، اقدامات این شرکت را ستود و از آن به عنوان الگویی جهادی برای سایر دستگاه های استان عنوان کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی؛ فرماندار شهرستان گرمه با حضور در مانور تامین برق مسکن ملی شهر ایور گفت: یکی از دغدغه های اصلی این شهرستان موضوع مربوط به احداث مسکن ملی بود که نیاز به حضور همه دستگاه های اجرایی استان بود که خوشبختانه شرکت توزیع برق استان با اقدامات جهادی خود کمک شایانی به این طرح کرده است.
“عبدالحسین قاضوی” ادامه داد: با توجه به اقدامات دولت برای خانه دار شدن مردم، ضرورت دارد که دستگاه های اجرایی استان با جذب سریع اعتبارات و اقدامات اجرایی خود، در پیشرفت فیزیکی این طرح اهتمام ورزند.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی نیز در تشریح اجرای این مانور با بیان این که تامین برق مساکن ملی استان یکی از اقدامات ویژه این شرکت است، گفت: با اجرای عملیات برق رسانی به مسکن ملی شهر ایور از توابع شهرستان گرمه، بیش از ۳۰۰ خانوار، برق دار می شوند.
مهندس “حسن چاهی” ادامه داد: برای اجرای این پروژه ۸ گروه اجرایی از شهرستان های جاجرم، گرمه، مانه و سملقان و اسفراین حضور داشتند که با اجرای ۳و نیم کیلومتر شبکه فشارضعیف هوایی و ۴۳۰ متر شبکه فشار متوسط و هم چنین نصب ۲ دستگاه ترانس، مسکن ملی شهر ایور برق رسانی شد.
وی با بیان این که برای اجرای این پروژه بالغ بر ۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شد، خاطر نشان کرد: این شرکت با پیگیری های فراوان، در جذب اعتبارات طرح های مربوط به نهضت ملی مسکن بسیار موفق عمل کرده است و امیدواریم با همیاری سایر دستگاه های اجرایی شهروندان استان به زودی خانه دار شوند.
لازم به ذکر است که استاندار خراسان شمالی نیز از شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی در خصوص تامین برق نهضت ملی مسکن استان به عنوان دستگاه اجرایی برتر با ارسال لوحی از خدمات این شرکت قدردانی کرده بود.