غرفه رسیدگی به شکایات و دریافت درخواستهای مردمی از وزارت نیرو برپا شد

غرفه‌های پاسخگویی به درخواست‌ها و شکایات مردمی وزارت نیرو همزمان با سفر رییس محترم جمهور به استان زنجان با حضور شرکت‌های صنعت آب و برق استان زنجان، روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، ۲۶ و ۲۷ آبان‌ماه ۱۴۰۰ با حضور مدیرکل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد وزارت نیرو برپا شد.   مشاور وزیر و مدیرکل دفتر بازرسی […]

غرفه‌های پاسخگویی به درخواست‌ها و شکایات مردمی وزارت نیرو همزمان با سفر رییس محترم جمهور به استان زنجان با حضور شرکت‌های صنعت آب و برق استان زنجان، روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، ۲۶ و ۲۷ آبان‌ماه ۱۴۰۰ با حضور مدیرکل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد وزارت نیرو برپا شد.

 

مشاور وزیر و مدیرکل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد وزارت نیرو در بازدید از غرفه پاسخگویی به درخواست‌های مردمی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان که همزمان با سفر ریاست محترم جمهوری برقرار شده بود، پاسخگویی به درخواست‌ها و شکایات مردمی را از اولویت‌های وزارت نیرو دانست و افزود: باید به شکایات، درخواست‌های مشترکان در اسرع وقت رسیدگی و با جمع‌بندی این درخواست‌ها پاسخگویی به آن‌ها با اولویت انجام شود.

 

مریم کارگر نجفی در این دیدار از تلاش همکاران شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در رسیدگی و پاسخگویی به درخواست‌های مردمی تقدیر کرد و گفت: برق به عنوان نیاز فراگیر در جامعه است و شرکت‌های توزیع نیروی برق یکی از دستگاه‌هایی است که بیشترین ارتباط با شهروندان را دارد و باید پاسخگویی به نیازها و درخواست‌های مشترکان را باید در راستای رضایت مشترکان بیش از پیش مورد توجه قرار دهد.

 

گفتنی است غرفه رسیدگی به درخواست‌های مردمی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با حضور علیرضاعلیزاده، مدیرعامل و پاسخگویی حسین سهیل، قائم مقام مدیرعامل این شرکت برقرار و به شکایات مردمی رسیدگی و درخواست‌های مردمی از وزارت نیرو جمع‌آوری شد.