عیدانه شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان به دانش‌آموزان

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان: عیدانه شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان به دانش‌آموزان کم‌‌برخوردار حاشیه شهر زاهدان.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان: عیدانه شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان به دانش‌آموزان کم‌‌برخوردار حاشیه شهر زاهدان.

به گزارش برقآب، امروز سه‌شنبه ۲۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۲ در آستانه فرارسیدن عید سعید فطر، با حضور مهندس پیری مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان و همراهی جمعی از معاونین و مدیران شرکت، تعداد چندین جفت کفش در بین دانش آموزان کم‌‌برخوردار مدرسه دخترانه قلم‌چی زاهدان(حاشیه شهر در منطقه مجدیه) توزیع شد تا در آستانه عید خجسته فطر دلهای این عزیزان نیز شاد و خرم گردد.

مهندس پیری مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان ضمن تبریک پیشاپیش عید فطر و آرزوی قبولی طاعات عبادات همه دست‌اندرکاران و معلمان این مدرسه، توجه به امر آموزش را بسیار مهم و حمایت از تحصیل کودکان کم برخوردار را وظیفه همه مسئولین و دولتمردان دانست.

مهندس پیری با بازدید از امکانات مدرسه و کارگاه‌های آموزشی این مدرسه از نزدیک کمبودها و نیازهای آموزشی دانش‌آموزان را مشاهده نمود که با توجه به تفاهم نامه فی مابین شرکت برق منطقه‌ای و آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان نسبت به رفع کمبودها با در نظر گرفتن امکانات موجود شرکت تصمیماتی اتخاذ شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان عنوان نمود در کنار وظیفه تامین برق پایدار و مطمئن برای مردم شریف استان، مجموعه بزرگ شرکت برق منطقه‌ای استان عمل به وظایف و مسئولیت‌های اجتماعی را در برنامه خود دارد و خواهد داشت، فرهنگ سازی در همه زمینه‌ها بستر مناسب و امکانات کافی نیاز دارد که مدارس استان بهترین فضا را برای این امر مهیا می‌نماید.