عوامل نارضایتی مردم شناسایی و رفع شود
به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، “محمد رسولی امین”، در جلسه هماندیشی با معاونین، مدیران و نمایندگان مجری طرح که با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب این استان برگزار شد، بر الزام پاسخگویی به شکایات در زمان مقرر تأکید کرد و گفت: لازم است ضمن شناسایی عوامل نارضایتی مردم و تلاش برای رفع آن، رویهها و فرآیندهایی که به مشکلات احتمالی دامن میزند و مواردی که جهت فعالیتهای شرکت خللی ایجاد میکند اصلاح شود.
وی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت خرد جمعی امری ضروری است و نباید از آن غافل شد، افزود: این امر سبب میشود ضمن اتخاذ تصمیمات خردمندانه، همکاران مجموعه احساس کنند در فرآیندهای تصمیمگیری شرکت دخیل هستند.
مشاور مدیرعامل و مدیرکل دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت مهندسی آبفای کشور در بخشی دیگر از سخنان خود بر جانشین پروری و استفاده ازظرفیت نیروهای جوان تأکید کرد.
وی در پایان این جلسه که به منظور احصاء چالشها و هماندیشی با معاونین، مدیران و نمایندگان مجری طرح شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان برگزار شد، اعلام کرد: چالشها و آسیبهای شناسایی شده را جهت جمعبندی به حوزه بازرسی اعلام تا در این خصوص اقدامات لازم اخذ شود.
ارسال دیدگاه