عضویت همکاران برق تبریز در کارگروه طراحی شبکه شرکت توانیر

با صدور حکمی از سوی مهندس مسعود صادقی مدیرکل دفتر مهندسی و راهبری شبکه شرکت توانیر مسعود رحمانی و سعید عباچی زاده به عنوان عضو کارگروه طراحی شبکه منصوب شد.

به گزارش برقآب، در مورد عضویت همکاران برق تبریز در کارگروه طراحی شبکه شرکت توانیر، مهندس مسعود صادقی، مدیرکل دفتر مهندسی و راهبری شبکه شرکت توانیر، به تازگی حکمی را صادر کرده است. طبق این حکم، مسعود رحمانی و سعید عباچی زاده به عنوان اعضای جدید کارگروه طراحی شبکه منصوب شده‌اند.

مسعود رحمانی مسئولیت رئیس گروه کنترل طراحی و نظارت شبکه را بر عهده دارد و سعید عباچی زاده نیز به عنوان کارشناس کنترل نظارت در شبکه عضو این کارگروه شده است. این عضویت با توجه به تخصص و شایستگی این افراد صورت گرفته است.

به موجب این حکم، عضویت همکاران در کارگروه طراحی شبکه به مدت یک سال تعیین شده است. امیدواریم با همکاری سایر اعضا و تحت نظر رئیس کمیته طراحی شبکه و محاسبات سازه‌ها، ایده‌های نوین و کاربردی در حوزه مهندسی به ارمغان آورده و بهبود خدمات قابل ارائه به متقاضیان و مشترکین برق را فراهم نمایید.

این عضویت در کارگروه طراحی شبکه شرکت توانیر، نشان از توجه و حمایت شرکت از کارشناسان خود در توسعه و بهبود شبکه برق دارد. با افزایش تعداد اعضا در کارگروه طراحی شبکه، تنوع و تخصص بیشتری در راه‌اندازی، طراحی و بهره‌برداری از شبکه برق تبریز فراهم می‌شود. این اقدام بهبود کیفیت و قابلیت تحمل شبکه در مواجهه با نیازهای روزافزون برق برای منطقه تبریز را به همراه خواهد داشت.