طی حکمی از سوی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل ، محمدرضافرجی به عنوان سرپرست جدید امور آب و فاضلاب شهرستان نیرمعرفی شد

به گزارش دفترروابط عمومی وآموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل، مراسم معارفه سرپرست جدید امورآب وفاضلاب شهرستان نیر با حضور دکترشهرام محمدی فرماندار نیر ومهندس مسعودخیرجوقائم مقام شرکت آبفااستان اردبیل درمحل فرمانداری شهرستان نیر برگزار شد .

شهرام محمدی در این مراسم با اشاره به جایگاه ویژه شهرستان نیر، برلزوم افزایش کیفیت خدمات رسانی و تلاش هرچه بیشتر تاکید نمودند .
وی ضمن قدردانی از زحمات مهندس علیرضانعمت سلطانی رئیس هیئت مدیره ومدیرعامل و مجموعه شرکت آب وفاضلاب استان اردبیل ، ابراز امیدواری نمودند که سرپرست جدیدامورآب وفاضلاب نیر در جهت پیشبرد اهداف شرکت کوشا و توانمند بوده و در انجام این امر خطیر موفق باشند .
مهندس خیرجو نیزتأمین آب را بزرگ‌ترین چالش دانست و بیان کرد: شرکت آبفا یک شرکت خدماتی است که وظیفه توزیع آب را برعهده دارد و امیدواریم با عنایت خداوند و همراهی نمایندگان استان مشکلات تنش آبی را در تابستان پیش رو به حداقل برسانیم.
قائم مقام شرکت در ادامه افزود: توجه ویژه به ذی نفعان شرکت (مشترکین) و ارائه خدمات بهینه، کاهش حضور مشترکان از طریق خدمات الکترونیکی و ارائه خدمات غیرحضوری ۲۴ ساعته به مشترکان از برنامه‌های آتی این شرکت خواهد بود.
وی به بهره گیری از ظرفیت نمایندگان استان و شورای اسلامی شهر نیز اشاره کرد و گفت: برای جذب حداکثری اعتبارات ملی و استانی و تکمیل پروژه بازچرخانی پساب فاضلاب و کاهش برداشت از منابع زیر زمینی نیز از جمله برنامه‌های آینده شرکت آبفا است.
در پایان مراسم حکم محمدرضافرجی به عنوان سرپرست جدیدامورآب و فاضلاب شهرستان نیر اعطا و از خدمات مهندس علی حسین زاده تجلیل شد.