طرح های توزیع و انتقال برق منطقه ای خوزستان

مدیرکل دفتر برنامه ریزی توسعه شبکه انتقال شرکت توانیر از طرحهای مهم برق منطقه ای خوزستان برای گذر از پیک مصرف تابستان ١٤٠٣ بازدید کرد.
  • بررسی طرحهای فوق توزیع و انتقال در دست اجرای برق منطقه ای خوزستان

به گزارش  برقاب و به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خوزستان، هاشم علیپور به همراه علی اسدی مدیرعامل و مدیران این شرکت از طرح های توزیع و انتقال حیاتی و اولویت دار که برای گذر از پیک مصرف تابستان ١۴٠٣ تعریف و عملیات اجرایی آنها آغاز شده، از جمله احداث چهار بی ١٣٢ کیلوولت در پست ۴٠٠ کیلوولت ایثار شهرستان امیدیه بازدید کرد.
مدیرکل دفتر برنامه ریزی توسعه شبکه انتقال شرکت توانیر همچنین از روند احداث پست سیار ١٣٢ کیلوولت سبحان و خطوط ارتباطی آن در سوسنگرد و پست هدایت و خطوط ارتباطی آن در حمیدیه بازدید و در جریان روند اجرای طرح های توزیع و انتقال قرار گرفت.
وی در ادامه از روند احداث پست موبیل توحید، خط برق ١٣٢ کیلوولت شهید هاشمی به شیبان، پست ۴٠٠ کیلوولت شهید هاشمی و پست برق GIS خزامی در شهرستان های اهواز، باوی و کارون بازدید کرد.
هدف از این بازدیدها مشاهده میزان پیشرفت فیزیکی طرحها و بررسی مشکلات اجرایی آنها است تا در موعد مقرر و قبل از شروع پیک بار تابستان پیش رو، وارد مدار شوند.
این طرحها از جمله طرحهای مهم و اولویت دار برق منطقه ای خوزستان هستند که این شرکت تمام توان فنی خود را به کار گرفته تا با بهره برداری از آنها مانند سال جاری برق پایداری را تحویل مشترکین دهد.