ضرورت راه‌اندازی یک پایگاه امدادی در خراسان جنوبی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی در مانور تمرینی، آموزشی و آمادگی در برابر سیلاب منطقه جنوب شرق کشور اظهار داشت: یکی از مهمترین بخش‌های مربوط به حاکمیت آمادگی برای ارائه خدمات در شرایط بحران است.

به گزارش خبرگزاری برقاب؛ به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی راه‌اندازی یک پایگاه امدادی در خراسان جنوبی ضرورت دارد.

علیرضا عباس زاده در مانور تمرینی، آموزشی و آمادگی در برابر سیلاب منطقه جنوب شرق کشور اظهار داشت: یکی از مهمترین بخش‌های مربوط به حاکمیت آمادگی برای ارائه خدمات در شرایط بحران است.

 وی با بیان اینکه پشتوانه خدماتی که انجام می‌شود آمادگی برای تضمین و پایداری خدمات در شرایط بحرانی برای مردم است،افزود: میزان آمادگی ما در شرایط خاص و بحرانی ملاک سنجش عملکرد ما است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه نباید به صورت تشریفاتی و تکلیف خاص شرایط بحران را ببینیم، بیان کرد: با انواع بحران‌ها در استان مواجه هستیم و تعدد بحران‌های مختلف، شرایط امکانات و تجهیزات موجود و نوع نگاه ما به ارائه خدمات به مردم به گونه‌ای است که باید همیشه آماده باشیم.

عباس‌زاده تصریح کرد: هنگامی که در شرایط عادی نیز برگزاری مانورهای آمادگی در حوزه‌های مختلف انجام شود،تضمینی برای ارائه خدمات بهتر و کاهش هدر رفت انرژی و منابع و خسارات جانی و مالی است و موجب امنیت و آرامش و آسودگی خاطر مردم نیز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه علیرغم پهناور بودن استان یکی از بزرگترین سرمایه‌های ما در خراسان جنوبی هماهنگی و هم افزایی بین دستگاه‌های اجرایی است، افزود: در استان همه دستگاه‌ها در تعامل خوبی با یکدیگر قرار دارند و کمترین دغدغه را در استان داریم و امید است همه دستگاه‌ها با انجام مانورهای مختلف آمادگی لازم را داشته و به مردم اطمینان‌بخشی ۱۰۰ درصدی بدهند.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه بخشی از آمادگی‌ها به امکانات و تجهیزات متمرکز در مناطق کشور وابسته است که در این راستا در خراسان جنوبی با ضعف مواجه هستیم، گفت: پراکندگی، گستردگی، کمبود امکانات و فاصله زیاد با مراکز استان‌های معین ایجاب می‌کند که خراسان جنوبی در شرایط خاص و بحرانی خوداتکا باشد.

عباس‌زاده با تأکید بر ضرورت ایجاد یک پایگاه امدادی در خراسان جنوبی اظهار داشت: خراسان جنوبی با شهرستان‌های خود نیز فاصله بسیاری دارد. بنابراین در شرایط بحرانی خدمات‌رسانی بسیار سخت است.