شرکت توزیع برق استان سیستان و بلوچستان به عنوان شرکت برتر در حوزه فضای مجازی

شرکت توزیع برق استان سیستان و بلوچستان به عنوان شرکت برتر در حوزه فضای مجازی کشور معرفی شد

به گزارش برقاب، روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان، طی اهدای لوح سپاسی از جانب مهندس همایون حائری، معاون برق و انرژی وزارت نیرو و مهندس مصطفی رجبی مشهدی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توانیر، به آقای مجید رضوانی، سرپرست دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان، این شرکت به عنوان شرکت برتر در حوزه حضور در «فضای مجازی» بین شرکت های تابعه وزارت نیرو معرفی شد.

طی متن این لوح سپاس آمده است؛
جناب آقای مجید رضوانی، سرپرست محترم روابط عمومی توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان

مساعی ارزنده جنابعالی و همکاران محترمتان در تبیین اهداف برنامه ها و عملکرد صنعت برق کشور و اطلاع رسانی گسترده به مشترکان و اقدامات شایسته فرهنگی مدیریت مصرف برق در سال جاری مایه افتخار و سربلندی و برگ زرینی است که در دفتر افتخارات روابط عمومی های این صنعت درج خواهد شد.

با عنایت به ارزیابی صورت گرفته کوشش و همت والای آن روابط عمومی در سال جاری در انجام مأموریت‌های ملی موجب کسب عنوان شرکت برتر در حوزه حضور در فضای مجازی گردیده است.

بدینوسیله این لوح تقدیر به پاس تلاش‌های ارزنده جنابعالی و به نمایندگی از مجموعه همکارانتان تقدیم آن جناب می گردد.

امید است در سال‌های آتی با ارتقای سطح تعاملات و ارتباطات با مخاطبان، انتشار حداکثری اخبار و رویدادهای صنعت برق در رسانه ها و مدیریت و برنامه ریزی برای حضوری فعال در عرصه جامعه در راستای اجتماعی سازی صنعت برق و ارتقاء ارزش انرژی و فرهنگ مصرف بهینه شاهد افزایش رضایت مندی مردم و موفقیت های روز افزون باشیم.