شروع عملیات اجرایی طرح‌های آب و فاضلاب در بابلسر با حضور مقامات استانی

با حضور مقامات استانی عملیات اجرایی طرح تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شهر بابلسر و خط انتقال آبرسانی بابلسر به بهنمیر با ۱۰ هزار و ۷۲ میلیارد ریال اعتبار و بهره مندی ۷۹ هزار نفر آغاز شد.

به گزارش برقآب، در روز دوم از هفته دولت، با حضور استاندار مازندران و نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس، عملیات اجرایی دو طرح آب و فاضلاب در بابلسر آغاز شد. در این مراسم، مدیرعامل آبفا مازندران، فرماندار و امام جمعه بابلسر نیز حضور داشتند. این طرح ها شامل تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شهر بابلسر و خط انتقال آبرسانی بابلسر به بهنمیر است که با اعتبار ۱۰ هزار و ۷۲ میلیارد ریال و بهره مندی ۷۹ هزار نفر اجرا خواهند شد.

در این مراسم، استاندار مازندران به ویژه در زیرساخت های آب، بر نگاه راهبردی در زیرساخت ها تأکید کرد. وی اظهار داشت که با توجه به نگاه دولت مردمی سیزدهم، کار جهادی برای حل مشکلات مردم بسیار ضروری است تا مازندران به یک استان قوی تبدیل شود. همچنین اشاره شد که تلاش مدیرعامل و کارکنان شرکت آبفا مازندران در زمینه زیرساخت آب تا حدود زیادی موفق بوده است.

در هفته دولت، نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار همچنین این هفته را فرصتی مغتنی برای ارائه عملکرد نظام در سطوح جهانی دانستند. همچنین مدیرعامل آبفا مازندران نیز در سخنان خود به عملکرد دو ساله شرکت اشاره کرد و آماری را در این زمینه ارائه کرد. او اعلام کرد که توسعه و اصلاح هزار کیلومتر شبکه و خطوط آبرسانی، اجرای خطوط انتقال، حفر ۳۰ حلقه چاه و بهسازی ۳۰۰ حلقه چاه دیگر، افزایش ظرفیت آب تا ۲ هزار لیتر در ثانیه و اجرای طرح فاضلاب در ۱۸ شهر استان فقط بخش کوچکی از عملکرد شرکت در دو سال اخیر است که در راستای اهداف دولت سیزدهم صورت گرفته است.