معاون تحقیقات و منابع انسانی شرکت توانیر:

سازمانی موفق و پویا است که ساختار منابع انسانی آن به خوبی عمل کند

معاون تحقیقات و منابع انسانی شرکت توانیر با بیان اینکه منابع انسانی در هر سازمانی از پیچیده‌ترین و مهمترین نهادها محسوب می‌شود، گفت: سازمانی موفق و پویا خواهد بود که ساختار منابع انسانی آن به خوبی عمل کند.

به گزارش خبرگزاری برقاب؛ به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ،سازمانی موفق و پویا است که ساختار منابع انسانی آن به خوبی عمل کند 

محمدحسین ملاعلیا معاون تحقیقات و منابع انسانی شرکت توانیر در جلسه افتتاحیه هیأت بهبود و تحول معاونت تحقیقات و منابع انسانی شرکت توانیر که با حضور شاه‌بوداغیان مدیرکل دفتر سرمایه‌ انسانی وزارت نیرو و جمعی از مدیران شرکت توانیر و معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان همدان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: صنعت برق طی دو سال نخست دولت سیزدهم بهترین و بهره‌ورترین عملکرد را داشته است که نتایج ارزیابی‌ها نیز نشان‌دهنده این امر است.

وی با بیان اینکه این مهم جز با تلاش همکاران ما که توانستند لحظه‌ها را درک کنند و وظایف خود را در لحظه‌های حساس به خوبی انجام دهند، میسر نمی‌شد، افزود: به همت همکاران توانستیم با وجود تمام مشکلات و ناترازی‌ها، این مدت را با کمترین دغدغه و با هماهنگی و برنامه مدیریت شده سپری کنیم.

معاون تحقیقات و منابع انسانی شرکت توانیر با تأکید بر اینکه باید تلاش خود را مضاعف کنیم تا چالش‌ها و مشکلات به کمترین حد خود برسد، گفت: باید بیشتر در میدان حضور داشته باشیم و با برنامه‌ریزی دقیق قدم‌های بهتری در حوزه خدمت‌رسانی به مردم برداریم.

وی با بیان اینکه با وجود همکاران متخصص و دلسوز، برق صنعت پر افتخار و با فرهنگ سازمانی بالایی است، عنوان کرد: منابع انسانی از معاونت‌های بنیادی و زیرساختی در یک سازمان به شمار می‌رود که اگر به خوبی عمل کند می‌توان مطمئن بود که سازمان در مسیر درستی حرکت می‌کند.

ملاعلیا با اشاره به بازدید از شرکت‌های زیرمجموعه تصریح کرد: باید ارتباط مرکز با واحدهای زیرمجموعه خود حفظ شود چراکه از این طریق به مردم خمت‌رسانی می‌شود و در غیر اینصورت تنظیم‌گری و حکمرانی دچار خلل می‌شود بنایران نباید فاصله‌ای بین سازمان و میدان اتفاق بیفتد.

وی اظهار کرد: در این بازدیدها مشکلات و نیازها شناسایی و احصاء می‌شود و ضمن بررسی مسائل در کارگروه‌های تخصصی نسبت به رفع آنها اقدام می‌شود.

معاون تحقیقات و منابع انسانی شرکت توانیر با بیان اینکه منابع انسانی در هر سازمانی از پیچیده‌ترین و مهمترین نهادها محسوب می‌شود، گفت: سازمانی موفق و پویا خواهد بود که ساختار منابع انسانی و همچنین اداره توسعه و تحول بهره‌برداری آن به خوبی عمل کند چراکه این دو نهاد زیرساختی و مهم هستند.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت این نهاد، ارتباط گسترده‌ای با افراد این حوزه داریم و مسیر طراحی شده و چشم‌اندازهای خوبی در برنامه دیده شده است.

ملاعلیا با اشاره به اینکه صنعت برق سرباز گمنام است چراکه خدمات زیرساختی به مردم ارائه می‌دهد، بیان کرد: برای این صنعت نیز زیرساخت مهمی وجود دارد که فناوری اطلاعات است که با توجه به اقدامات انجام شده در این حوزه امید است در آینده سازمانی فناورانه و کنترل از راه دور داشته باشیم.

وی یادآور شد: از دیگر حوزه‌های مهم معاونت منابع انسانی، اداره کل تحقیقات است که می‌تواند با اجرای پروژه‌های تحقیقاتی تصویری از آینده را ترسیم کند و برنامه ما این است که سند تحول تحقیقات را با رویکرد تحقیقات جاری و آینده داشته‌ باشیم و به عبارتی در کنار تحقیقات میدانی، نگاهی نیز به آینده تکنولوژی برق داشته باشیم تا بتوانیم در آن عرصه نیز تأثیرگذار باشیم.

معاون تحقیقات و منابع انسانی شرکت توانیر خاطرنشان کرد: در این مسیر نخبگان و شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند اثرگذار باشند و صنعت برق را یاری کنند.