سرپرست آب و فاضلاب اردستان:

آب مهاباد اردستان با مشارکت ارتش رفع مشکل شد

سرپرست آب و فاضلاب اردستان از اجرای ۱۵۰۰ متر لوله گذاری در مهاباد اردستان با مشارکت ارتش خبرداد .

سرپرست آب و فاضلاب شهرستان اردستان از اجرای ۱۵۰۰ متر لوله گذاری در مهاباد اردستان با مشارکت ارتش خبرداد .

به گزارش برقآب، علی عباسی امروز در جمع خبرنگاران باتوجه به اینکه چهل روستای شهرستان اردستان با ۵ تانکر آبرسانی سیار میشوند گفت:بارش های خوبی را شاهد بوده ایم و همین باعث شد سه روستای همبر،آستانه و بند آستانه از آبرسانی سیار خارج شوند.

وی بااشاره به اینکه امسال شاهد حجم بالای مسافرین نوروزی در شهر بودیم افزود:همه تلاش خود را در این روزها کردیم تا روستایی بدون آب نباشد .

سرپرست آب و‌فاضلاب شهرستان اردستان با توجه به درخواست اهالی شهرک امام حسن و افت فشار در این شهرک گفت:در طول یک ماه گذشته پروژه لوله گذاری رینگ غربی این شهرک اغاز شد و تا کمتر از یک ماه آینده افت فشار برطرف خواهد شد.

عباسی  به ضرورت اصلاح و توسعه شبکه داخلی شهر مهاباد اشاره کرد و گفت:این پروژه با مشارکت قرارگاه محرومیت زدایی ارتش جمهوری اسلامی اجرایی خواهد شد  و این طرح از مخزن ۳۰۰مترمکعبی مهاباد تا میدان آقابزرگ و با لوله ۲۵۰ میلی متری اجراخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تفاهمنامه این پروژه امضا شده، پس از تعطیلات نوروزی عملیات اجرایی آن آغاز می شود اظهار داشت: با تکمیل این طرح از هدر رفت آب در محدوده پارک جنگلی پیشگیری و افت فشارشبکه آبرسانی این شهر برطرف خواهد شد.

سرپرست آب و فاضلاب شهرستان با بیان اینکه این اداره  به ۲۸ هزار مشترک شهری، روستایی و دیگر بخش‌های خدمات آب می دهد گفت:همشهریان و مشترکان عزیز همکاری بیشتری در پرداخت به موقع قبوض آب بها داشته باشند تا فرآیند خدمت رسانی به بهترین نحو تداوم یابد”