رفع انسداد و افت فشار درهشترود

رفع انسداد لوله سایز ۶۳ پلی اتیلن در خيابان شریعتی جنوبی که آب چندین محله با افت فشار‌ و حدودا با قطعی آب مواجه شده بودند با تلاش قابل توجه نیروهای زحمتکش واحد اتفاقات امور آب و فاضلاب شهرستان هشترود.

موضوع اصلی: رفع انسداد و افت فشارلوله سایز ۶۳ پلی اتیلن در خیابان شریعتی جنوبی

بخش اول: توصیف مشکل رفع انسداد و افت فشارد لوله سایز ۶۳ پلی اتیلن در خیابان شریعتی جنوبی و افت فشار آب در چندین محله

به گزارش برقآب، در این بخش می‌توان توصیف کرد که در خیابان شریعتی جنوبی شهرستان هشترود، یک لوله سایز ۶۳ پلی اتیلن به انسداد برخورده بود. این انسداد باعث افت فشار آب در مناطق مختلف شهر شده بود و تعدادی از محله‌ها تقریباً قطعی آب را تجربه می‌کردند. این مشکل باعث مختل شدن زندگی روزمره شهروندان شده بود.

بخش دوم: تلاش قابل توجه نیروهای زحمتکش واحد اتفاقات امور آب و فاضلاب شهرستان هشترود

در این بخش می‌توان توصیف کرد که نیروهای زحمتکش واحد اتفاقات امور آب و فاضلاب شهرستان هشترود با تلاش فراوان به محل انسداد رسیده و سعی کرده‌اند آن را برطرف کنند. این نیروها با استفاده از تجهیزات مناسب و تیم‌های مجرب، در حال حاضر در حالتی بودند که بتوانند با رفع انسداد لوله سایز ۶۳، فشار آب در شبکه آب شهر را به حداقلی کاهش دهند.

بخش سوم: مشکل فشار آب حل شد

در این بخش می‌توان توصیف کرد که با تلاش واحد اتفاقات امور آب و فاضلاب شهرستان هشترود، مشکل فشار آب در شبکه به طور کامل حل شده است. تلاش‌های این نیروها منجر به کاهش فشار آب در شبکه شده و حالا فشار آب به حدی زیاد نیست که باعث نتواند آب تخلیه شود. این موضوع زمینه‌ساز شده است که نیروهای اتفاقات بتوانند با راحت‌تری و سرعت بیشتری به کارهای رفع انسداد مشکل‌ساز بپردازند.

بخش چهارم: خودگذشتگی نیروهای اتفاقات و رفع مشکل به سرعت

در این بخش می‌توان بیان کرد که به منظور جلوگیری از قطعی آب برای طولانی مدت، نیروهای اتفاقات امور آب و فاضلاب شهرستان هشترود خودگذشتگی کرده‌اند و مشکل را به سرعت رفع کرده‌اند. نیروها با انجام عملیات رفع انسداد با سرعت بالا، تلاش کرده‌اند تا قطعی آب شهروندان کمتر زمان برداشته شود. این خودگذشتگی برای رفع مشکل به سرعت، نشان از تعهد و حمایت این نیروها نسبت به رفاه شهروندان دارد.