دیدار مدیرعامل آب و فاضلاب استان با مدیرکل صدا وسیمای آذربایجان شرقی

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان آذربایجان شرقی به همراه معاون مهندسی و توسعه استان،مشاور مدیرعامل ومدیر دفتر روابط عمومی با مدیرکل جدید صدا وسیمای استان آذربایجان شرقی دیدار کرد .

به گزارش دفتر روابط عمومی آب وفاضلاب استان،   مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ضمن تبریک به مناسبت انتصاب دکتر رضایی تبریزی گفت : انتصاب دکتر رضایی در واقع انتصاب
بجا و مبارکی است که ان شاءالله استان آذربایجان شرقی از اندیشه و مدیریت فراگیر ایشان بهره مند گردد .
مهندس خانی در این دیدار  با تاکید بر اهمیت فرهنگ سازی و صیانت از منابع آب کشور و نحوه مصرف صحیح آن گفت: آب به عنوان حیاتی ترین منبع انرژی اهمیت بسیار زیادی برای حفظ حیات کشور داشته و صیانت و حفاظت از منابع آبی بسیار ضروری است .
رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب استان با تقدیر از عملکرد صدا و سیما در راستای انعکاس فعالیت های شرکت آبفا گفت: کاهش نزولات آسمانی نسبت به میانگین بلند مدت، افزایش مصرف آب و همچنین مصرف بی رویه آب ، سبب کاهش منابع آبی سطحی و زیر زمینی گردیده که در این بین صدا وسیمای استان در نمایان نمودن اهمیت و ارزش والای آب ، همواره یاریگر مجموعه شرکت آب وفاضلاب استان بوده است .
مهندس خانی تصریح کرد: کمبود منابع آبی نیازمند مدیریت صحیح مصرف آب و تغییر نگرش مصرف کننده است و این شرکت جهت فرهنگ سازی در زمینه مصرف بهینه آب و جلوگیری از بحران و خروج از وضعیت تنش آبی موجود و پایداری در شرایط تامین آب آشامیدنی نیازمند تعامل و همکاری رسانه های استان می باشد و نقش صدا و سیما در اطلاع رسانی و نهادینه ساختن فرهنگ صرفه جویی در بین مردم بسیار حائز اهمیت است.
مدیرکل صداوسیمای استان نیز در این دیدار بر آمادگی کامل برای تولید برنامه های مختلف در زمینه های متعدد برنامه سازی در راستای اصلاح الگوی مصرف آب در جامعه با مشارکت شرکت آب و فاضلاب استان، تأکید کرد.و افزود برنامه هایی که دغدغه اصلی مردم عزیز استان بوده ومطالب ملموس جامعه باشد میتواند بسیار مفید وارزشمند باشد و ما از این دست برنامه ها استقبال می نماییم.
مدیر دفتر روابط عمومی آبفای استان  هم در این دیدار  گزارشی از اقدامات دفتر روابط عمومی ونحوه انجام  تفاهم نامه های فی مابین شرکت آب وفاضلاب و صدا وسیما ارائه نمود .

مهندس پورآقاجان با اشاره به مجموعه اقدامات و برنامه های تهیه شده برای به تصویر کشیدن فعالیت های شرکت آب وفاضلاب استان در تأمین آب پایدار و خدمات رسانی به استان و کلانشهر تبریز  گفت: شرکت آب و فاضلاب قطعا  با همراهی صداو سیما می تواند در فرهنگ سازی مصرف بهینه آب موفق باشد .