حضور مدیران و کارکنان شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن

حضور پرشور مدیران و کارکنان شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن

به گزارش برقاب،مدیران و کارکنان شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان هم پا و هم صدا با آحاد ملت بزرگ ایران با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدید بیعت کرده و چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را گرامی داشتند.
به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان هم زمان با چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مدیران، مسئولین و کارکنان خدمتگزار این شرکت در سطح استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل با حضور پرشور و گسترده در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن با آرمان های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، تجدید بیعت کردند.
در این راهپیمایی عظیم، خانواده بزرگ شرکت برق منطقه ای آذربایجان به رسم همه ساله و پرشورتر از همیشه ، با سردادن شعارهای انقلابی نشان دادند همواره مدافع اسلام، آرمانهای بلند امام راحل (ره) و پیرو رهبری و ولایت هستند.
در راهپیمایی پرشور تبریز نیز مدیران و کارشناسان شرکت با برپایی “غرفه خدمت” و همگام با سایر شرکت های صنعت آب و برق استان با استقرار در مسیر راهپیمایی مردم مومن، انقلابی و ولایتمدار تبریز ضمن ارائه و تشریح عملکردها و خدمات غیر حضوری صنعت برق، در راستای ارتقای سطح آگاهی شهروندان در زمینه نحوه بهره مندی از این خدمات، به اطلاع رسانی پرداختند.
دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی نیز با حضور در غرفه مشترک صنعت برق استان از ارائه خدمات توسط خادمان صنعت برق قدردانی کرده و در جریان این فعالیت ها قرار گرفت.