حرکات نمایشی با موضوع مدیریت مصرف برق

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل از اجرای حرکات نمایشی خیابانی با موضوع مدیریت مصرف برق در طی یک هفته جاری خبر داد.

به گزارش برقآب، رویا اللهقلی پور اظهار داشت: در راستای فرهنگسازی مدیریت مصرف برق و با هدف جلب مشارکت مردم در مصرف صحیح برق حرکات نمایشی توسط عروسک جناب خان و بابا برقی در نقاط مختلف شهر اردبیل در حال اجرا می باشد.
اللهقلی پور با اشاره به اینکه این نمایش طی روزهای گذشته با استقبال پرشور مردم روبرو شده است، اضافه کرد: در جهت استفاده از اطلاع رسانی چهره به چهره، تن پوش بابابرقی و شخصیت محبوب کارتونی جناب خان در طول یک هفته تا ابتدای ماه محرم ( از ۲۱ تیر ماه لغایت ۲۶ تیرماه ) در سطح استان اردبیل و مراکز تجاری و تفریحی و مسیرهای پرتردد هنرنمایی می کنند.
وی، نقش اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به عموم جامعه در خصوص راه های مدیریت مصرف و تاثیر مطلوب آن بر کاهش مصرف انرژی در ایام سال و به ویژه تابستان سال جاری را مهم توصیف کرد و ادامه داد: تنویر افکار عمومی و آگاهی بخشی به جامعه، می تواند ضمن کمک به تحقق اهداف مدیریت مصرف، به نهادینه سازی فرهنگ مصرف بهینه برق نیز منجر شود.
مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل با بیان اینکه مخاطب اصلی اینگونه نمایش های خیابانی بیشتر کودکان و نوجوانان می باشد، تصریح کرد: استفاده از این بستر مهم و حیاتی است چرا که کودکان از سنین پایین می‌توانند با استفاده بهینه از انرژی برق آشنا شوند و آن را درونی و نهادینه کنند و اثرگذاری مباحث مدیریت مصرف برق در سنین پایین به طور حتم بیشتر است.
رویا اللهقلی پور در انتها گفت: در حاشیه این حرکات نمایش خیابانی، تراکت و پوسترهای طرح پاداش ۲۰ برابری نیز بین مردم توزیع می شد.