با حضور مسئولان شرکتهای توزیع برق و آبفا سمنان برگزار شد؛

جلسه هماهنگی جهت تامین برق چاه های آب شرب در پیک بار تابستان

با حضور معاونین شرکت های توزیع برق و آبفا استان سمنان، جلسه هماهنگی برنامه ریزی جهت تامین برق چاه های آب شرب در پیک بار 1401 تشکیل شد.

سرپرست معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان در این نشست برنامه های شرکت توانیر برای عبور از اوج بار سال جاری را تشریح نموده و گفت: به دلیل ناترازی احتمالی بین تولید و مصرف برق در تابستان پیش رو، مدیریت مصرف و رعایت دستورالعمل های پدافند غیرعامل، یک ضرورت به شمار می رود.

مصطفی کرمی با اشاره به این که شرکت توزیع برق استان همچون سال های قبل ، حداکثر تلاش خود را برای استمرار خدمات و تامین برق چاه های آب شرب به کار خواهد بست افزود: به دلیل بروز شرایط ناخواسته در وضعیت تولید و میزان مصرف برق و همچنین پیش بینی های لازم برای موارد خاص، لازم است مراکز حساس نظیر ایستگاه های پمپاز و چاه های آب شرب به دیژل ژنراتور مجهز باشند تا درصورت لزوم از این دستگاه ها استفاده شود.

در ادامه معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان با اشاره به این که مدیریت مصرف آب یک الزام محسوب می شود اظهار کرد:با توجه به کاهش بارندگی و نزولات آسمانی ، در زمینه آب شرب نیز ، مدیریت مصرف بسیار مهم است .

نادر قدس بیان کرد: برای گذر از پیک بار تابستان ، حداکثر همکاری می بایست صورت گیرد تا با برنامه ریزی و پیش بینی احتمالات، اقدامات پیشگیرانه برای تامین آب شرب به عمل آید.