جلسه شورای فرهنگی آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی برگزار شد

جلسه شورای فرهنگی شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی با حضور مدیرعامل، اعضا و رئیس حوزه یک کارمندی شهید مدنی (ره) آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش برقآب، جلسه شورای فرهنگی شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی با حضور مدیرعامل، اعضا و رئیس حوزه یک کارمندی شهید مدنی (ره) آذربایجان شرقی برگزار شد.

تقدیر از خادمان نماز شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی:
در جلسه شورای فرهنگی شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی کاری از خادمان نماز این شرکت که در این مجموعه فعالیت می‌کنند، تقدیر به عمل آمد. این خادمان نماز به واسطه خدماتشان در احیای نماز جماعت در مسجد شرکت، مورد تشکر و قدردانی قرار گرفتند.

معرفی فرمانده پایگاه مقاومت شهید عباسپور:
در این جلسه، «یوسف غفارزاده» به عنوان فرمانده پایگاه مقاومت شهید عباسپور آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی معرفی شد. او این مسئولیت جدید را به عهده گرفته و در ادامه زحمات «محمدعلی حسن‌پور اقدم» فرمانده سابق را تقدیم قدردانی کرد. او قدردان خدمات و تلاش‌های فرمانده سابق بود و خوشحال بود که این مسئولیت بزرگ را به عهده می‌گیرد.

تقدیر از زحمات فرمانده سابق پایگاه:
در این جلسه، از زحمات «محمدعلی حسن‌پور اقدم» فرمانده سابق پایگاه مقاومت شهید عباسپور شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی تقدیر به عمل آمد. او در طول سال‌های گذشته مسئولیت شرایط امنیتی و دفاعی این پایگاه را داشته است و با کیفیت بالای خدمات مورد قدردانی شرکت قرار گرفت.

تقدیر از خادمان نماز شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی:
علاوه بر تقدیر از زحمات فرمانده سابق و معرفی فرمانده جدید، خادمان نماز شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی نیز تقدیر و تشکر شدند. این خادمان نماز شامل فارغ قراملکی، سعید سهیلی، افشین کریمی، علیرضا شمس محمدی و معصومه ملایی بودند. حضور و فعالیت این خادمان نماز در مسجد شرکت برای احیای نماز جماعت و فراهم کردن فضای معنوی مورد ستایش قرار گرفت.