جشنواره آب در آیینه رسانه برگزار شد

دبیر اجرایی نخستین جشنواره آب در آیینه رسانه از برگزاری این رویداد طی مهر ماه سال جاری در تبریز خبر داد.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی آب منطقه ای آذربایجان شرقی،احد یگانه صبح روز شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص این رویداد بیان کرد: خبرنگاران، عکاسان، ‌روزنامه‌نگاران‌و گزارشگران رسانه‌های تصویری و شنیداری می‌توانند ضمن مطالعه فراخوان جشنواره آثار خود را با محوریت فعالیت‌های آب منطقه‌ای به دبیرخانه جشنواره آب در آیینه رسانه ارسال کنند.

دبیر اجرایی جشنواره آب در آیینه رسانه در ادامه سخنان خود افزود: فرهنگ شهروندی و مصرف بهینه آب، مدیریت مصرف آب، آب رسانی و اقتصاد آبی، بحران آب و نقش رسانه ها، بحران آب و حفاظت منابع آبی، بازچرخانی و تصفیه آب و آب و توسعه پایدار موضوعاتی هستند که برای جشنواره در نظر گرفته شده است.

وی در رابطه با زمان برگزاری جشنواره آب در آیینه رسانه توضیح داد: آخرین مهلت ارسال آثار تا ۳۱ تیر ماه سال۱۴۰۲ از طریق ایمیل و شماره فضای مجازی به آدرس AB.resaneh1402@gmail.com و شماره تلفن +۹۸ ۹۳۰ ۷۶۹ ۰۸۹۷ است.

یگانه در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: فقط آثاری که در رسانه‌های نوشتاری، دیداری، شنیداری  (رسمی ثبت شده) منتشر شده، اجازه شرکت در جشنواره را دارند.

شایان ذکر است شرکت‌کنندگان می توانند آثار خود را به آدرس ایمیل AB.resaneh1402@gmail.com ارسال کرده  و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره دبیرخانه جشنواره در ارتباط باشند.