در بيست و سومين نمايشگاه بين المللي صنعت برق ايران؛

ثبت ۱۹ دستاورد برای رفع نیازهای شبکه در برق منطقه ای فارس

مديرعامل برق منطقه اي فارس از ثبت و ورود به مرحله توليد 19 دستاورد براي رفع نيازهاي شبكه برق با حضور شركت هاي دانش بنيان و نخبگان استان فارس و بوشهر خبر داد.

در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران؛

ثبت ۱۹ دستاورد برای رفع نیازهای شبکه در برق منطقه ای فارس

به گزارش برقآب، به نقل از پایگاه خبری توانیر یداله حقیقی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای فارس  اظهار داشت: نمایشگاه بین المللی صنعت برق هر ساله به همت سندیکای برق و مجموعه شرکتهای فعال در حوزه صنعت برق برگزار می شود، اما همواره یک حلقه مفقوده در این رویداد وجود داشت و آن، ارتباط بین جامعه دانشگاهی و صنعت گران برق بود که امسال با تدبیر وزیر نیرو برای نخستین بار براگزاری جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق همزمان با بیست و سومین نمایشگاه صنعت برق همزمان شد.
وی ادامه داد: ارتباط حوزه دانشگاه و صنعت برق کم و محدود بود و امید است با همزمانی برگزاری این دو رویداد شاهد ارتباط بیشتر جامعه دانشگاهی با مجموعه صنعت برق باشیم و در این تعامل نیازها و چالشهای شرکتهای توزیع و منطقه ای برق رفع شود.
حقیقی همچنین گفت: شرکتهای دانش بنیانی که برای ارائه محصولات و اختراعات خود به شرکتهای برق منطقه ای مراجعه می کنند در این رویداد می توانند با ارائه محصولات، حمایت صاحبان صنایع را جلب کرده و محصولات خود را به تولید با تیراژ بالا برای استفاده در صنعت برق برسانند.