تولید بیش از دو میلیارد کیلووات ساعت انرژی در نیروگاه بندرعباس

سرپرست معاونت مهندسی و برنامه‌ریزی شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان گفت: انرژی تولیدی نیروگاه بندرعباس در شش ماهه اول امسال از مرز دو میلیارد و نهصد میلیون کیلووات ساعت گذشت. به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان، محمدعقیل عامری با اشاره به مشارکت این نیروگاه در جذب بار راکتیو سلفی جنوب شرق کشور […]

سرپرست معاونت مهندسی و برنامه‌ریزی شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان گفت: انرژی تولیدی نیروگاه بندرعباس در شش ماهه اول امسال از مرز دو میلیارد و نهصد میلیون کیلووات ساعت گذشت.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان، محمدعقیل عامری با اشاره به مشارکت این نیروگاه در جذب بار راکتیو سلفی جنوب شرق کشور و تصحیح ولتاژ منطقه، افزود: از این میزان انرژی تولید حدود دو میلیارد و هفتصدو نود و پنج میلیون و ششصد و شانزده هزار کیلووات ساعت سهم واحدهای بخار و حدود یکصد و چهار میلیون و سیصد و هشتاد و چهار هزار کیلووات سهم واحدهای گازی نیروگاه بوده است.

وی ادامه داد: نیروگاه بندرعباس با چهار واحد بخاری و دو واحد گازی با ظرفیت یک‌هزار و سیصد و بیست مگاوات به عنوان بزرگترین نیروگاه جنوب شرق کشور با تولید حداکثری انرژی در تابستان امسال نقش بسزایی در پایداری شبکه برق سراسری و تامین برق استان دارد.
لازم به ذکر است تمامی شش واحد تولیدی نیروگاه بندرعباس در مدار تولید می باشند.