معاون شرکت توزیع برق:

تهیه بیش از چهار هزار طرح عمرانی برق رسانی در استان سمنان

معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: تهیه چهار هزار و 737 فقره طرح عمرانی برق رسانی، یک دستاورد ارزشمند در عرصه خدمات دهی به متقاضیان و مشترکان برق است.

رضا علی اصغری بیان کرد: آماده نمودن این تعداد طرح در شرکت توزیع برق استان، برای احداث ۱۰۳ کیلومتر شبکه ۲۰ کیلوولت هوایی و زمینی، ۲۴۶ هزار متر شبکه فشارضعیف، نصب و بهره برداری از ۴۶۸ ایستگاه توزیع برق هوایی و زمینی و موارد مرتبط با شبکه روشنایی معابر است که از سوی واحدهای مهندسی و کنترل پروژه تهیه و توسط مدیریت های توزیع برق، در شهرستان های استان به اجرا درآمده است.

وی اظهار کرد: کنترل و نظارت بر هفت هزار و ۵۷۶ فقره ردیف کنترل پروژه از دیگر اقدامات صورت گرفته محسوب می شود که در مقایسه با مدت متناظر سال ۹۹، قریب ۲۸ درصد رشد را به همراه داشته است.

وی با اشاره به این که اطلاعات مکانی و توصیفی تمام پست های هوایی و زمینی، خطوط فشار متوسط و مشترکین زیرپستی کل استان در نرم افزار سیستم اطلاعات جغرافیایی ( GIS) کنترل و اصلاح گردیده یادآور شد: فرآیند به روزرسانی شبکه فشار متوسط در واحدهای طراحی و بهره برداری کل مدیریت های توزیع برق اجرایی شده و برداشت و ورود اطلاعات فشار ضعیف گرمسار، ایوانکی، آرادان، دامغان، بسطام و شاهرود اتمام یافته و برداشت و ورود اطلاعات مکانی و توصیفی شبکه فشار ضعیف میامی، شاهرود و دامغان آغاز شده است.