در شرایط سخت آب و هوای

تلاش مجدانه کارکنان شرکت برق منطقه‌ای فارس در مقابله با خروجی های عملیاتی

مدیر امور انتقال نیروی شرق و جنوب شرکت برق منطقه‌ای فارس از رفع عیب خطوط برقرسانی گراش – فداغ – خنج و تامین برق شهرستان های جنوبی فارس خبر داد و بیان داشت : به علت بروز برخی حوادث در این خطوط برق مناطقی از جنوب فارس قطع شده بود که در کوتاه ترین مدت این نواقص برطرف گردید

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه ای فارس ، مدیر امور انتقال نبرق منطقه‌ای فارس از حمایت و تلاش مجدانه کارکنان در مقابله با خروجی های عملیاتی در شرایط سخت آب و هوایی خبر داد.

حمید حقیقت با اشاره به اینکه این عملیات در شرایط سخت آب و هوایی و گرمای بی سابقه هوا انجام گرفت افزود: تلاش گران صنعت برق در استان فارس با بهره گیری از امکانات راهسازی و تجهیزات فنی برای انتقال تجهیزات برق مبادرت به جاده سازی و انتقال این تجهیزات کردند.
مهندس حقیقت در ادامه اظهار داشت : تامین برق مطمئن و پایدار از جمله اهداف اصلی شرکت برق منطقه ای فارس است و متخصصان فنی ، کارگران و مهندسان در این عرصه با بهره گیری از امکانات موجود از هیچ کوششی برای تامین و انتقال برق به مشترکان شهرستان های جنوبی دریغ نمی کنند.
او گفت: علیرغم گستردگی حجم و اهمیت این پروژه و خاموشی تجهیزات و پیش بینی زمان بر بودن آن، خوشبختانه با اقدام جهادی نیرو‌های متخصص طرح برق دار کردن این تجهیزات زودتر از موعد به بهره برداری رسید.
حقیقت با تقدیر از مهندس رستخیز سرپرست گروه عملیاتی برق فارس اضافه کرد : تعویض سه تیر برق و پایه عبوری و همچنین ایجاد یک پایه کششی در این عملیات به رغم سختی کار و شرایط گرم آب و هوایی بصورت شبانه روزی انجام گرفت.
مدیر امور انتقال نیروی شرق و جنوب شرکت برق منطقه‌ای فارس در پایان گفت : اجرای عملیات فنی و تعویض پایه و تیرهای انتقال برق در گستره استان فارس و جنوب کشور موضوعی است که به ویژه در شرایط بحران همواره مد نظر کارشناسان و متخصصان برق فارس قرار دارد ، جنوب استان فارس با شرایط اقلیمی ویژه آب و هوایی هر لحظه امکان بروز بحران بارندگی و توفان و آسیب دیدن شبکه برق را دارد از این رو متخصصان و صنعتگران برق فارس برای مقابله با این بحران ه