تقدیر استاندار مازندران از مدیر آبفا برای ترویج نماز

 مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران به پاس فرهنگ‌سازی نماز، مورد تجلیل استانداری قرار گرفت.

 

به گزارش پایگاه خبری برقآب، استاندار مازندران در راستای قدردانی از فعالیت‌های معنوی و فرهنگی، از مهندس برارزاده، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، به خاطر کسب امتیاز عالی در ستاد اقامه نماز، با اعطای لوح تقدیری ویژه تجلیل به عمل آورد. این مراسم، با حضور مسئولین بلندپایه از جمله حجت الاسلام ابراهیمی، رئیس ستاد اقامه نماز استان، به‌عنوان نشان از تأکید بر اهمیت فرهنگ دینی و اجتماعی در محیط کاری برگزار شد.

شرکت آب و فاضلاب مازندران طی سال ۱۴۰۱ با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و با بهره‌گیری از برنامه‌های نظام جامع ارزیابی و تفاهمنامه‌های ملی و استانی، استانداردهای بالایی را در زمینه اقامه نماز و ترویج معارف اسلامی دنبال کرده است. این اهتمام و همت بالا به بهبود فضای معنوی و روحی کارکنان منجر شده و در نهایت، کسب عنوان “شایسته تقدیر ویژه” را در پی داشته است.

در متن این لوح تقدیر، تلاش‌های مدیرعامل و همکارانشان برای رشد و ترویج فرهنگ نورانی نماز به صورت صمیمانه مورد تمجید قرار گرفت و همچنین برای تداوم این مسیر پرفضیلت، دعوت به درخواست توفیقات بیشتر از خداوند متعال گردید. این ابتکارات نمایانگر تعهد شرکت آب و فاضلاب مازندران به ارزش‌های اخلاقی و دینی می‌باشد و نقش مهمی در الگوسازی برای سایر سازمان‌ها ایفا می‌کند.