تحول نظام حاکمیتی شرکت ها باید در راس برنامه ها قرار گیرد

با حضور مهندس آرش کردی مدیر عامل شرکت توانیر جلسه تودیع و معارفه مدیران عامل شرکت برق منطقه ای و توزیع برق شهرستان اصفهان برگزار شد.

به گزارش برقآب و روابط عمومی شرکت برق منطقه ای اصفهان مهندس کردی در جلسه تودیع و معارفه مدیران عامل برق منطقه ای اصفهان و  توزیع برق شهرستان اصفهان گفت: تحول نظام حاکمیتی شرکت ها باید در راس برنامه ها قرار گیرد و ‌از شهر اصفهان  بزرگان  زیادی  برخواسته اند  و  در  این خطه ، تاریخ تمدن  ؛  همچون خورشید می درخشد به عبارتی سرمایه های انسانی و فرهیختگی نشانه های بزرگی این شهر می باشد به طوری که روز ۲۵ آبان یادآور رشادت ها و عظمت مردم این شهر بوده و هست و از این بزرگ مردان نیز در صنعت برق بروز و ظهور یافته اند.

 

مدیر عامل شرکت توانیر در  ادامه افزود : انتخاب مدیران ارشد در شرکت های برق منطقه‌ای و شهرستان اصفهان کار آسانی نبود چرا که پتانسیل های مدیریتی قابل توجهی در این شهر وجود دارد اما در نهایت باید  تصمیم گرفته می شد و  به حمد ا… سکان این صنعت بزرگ به دست انسانهای خبره و اثر گذار سپرده شد  و  مدیران عامل منصوب شده،  دارای پتانسیل های خوبی می باشند .

وی تاکید کرد : در خدمت کردن باید همگی صداقت داشته باشیم و باید بدانیم راهی طولانی را پیش رو داریم چرا که در این صنعت مورد قضاوت همگان  قرار می گیریم  و هر روز برگ تازه ای از خدمت  به  رویمان باز می شود به طوری که در سال های که با ناترازی ها روبرو شدیم استرس و فشار  زیادی بر مدیران ما حاکم شد و همچنان در آن زمان مدیران ما در معرض نقد و قضاوت  دیگران قرار داشتند.

در پایان مراسم احکام آقایان  مهندس سعید محسنی  به عنوان مدیر عامل شرکت برق منطقه ای اصفهان و  مهنندس   مهرداد دادخواه به عنوان مدیر عامل شرکت  وزیع برق شهرستان اصفهان اهداء و از زحمات مهندس  رسول موسی رضایی و علی رضا کشانی تقدیر بعمل آمد .