تجلیل از خانواده شهدای خدمت و بازنشستگان صنعت توزیع برق استان زنجان

 همه ساله مصادف با ۲۵ ذی الحجه سال قمری که مصادف است با روز خانواده اسلامی از بازنشستگان مجموعه شرکت توزیع برق استان بدلیل ۳۰سال خدمت بی منت و صادقانه تجلیل می شود. به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، همزمان با بیست وپنجم ذی‌الحجه  که مصادف است با روز خانواده […]

 همه ساله مصادف با ۲۵ ذی الحجه سال قمری که مصادف است با روز خانواده اسلامی از بازنشستگان مجموعه شرکت توزیع برق استان بدلیل ۳۰سال خدمت بی منت و صادقانه تجلیل می شود.
به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، همزمان با بیست وپنجم ذی‌الحجه  که مصادف است با روز خانواده اسلامی  و سالروز تکریم  و نکوداشت منزلت بازنشستگان ؛ مراسم تجلیل از بازنشستگان صنعت توزیع برق و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای راه خدمت که طی یکسال اخیر به این مقام نائل شده اند با حضور مهندس علیزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل ، معاونین ، مدیران و خانواده های ایشان برگزار شد.
مهندس علیزاده مدیر عامل این شرکت ، ضمن بزرگداشت یاد و خاطره سه همکار درگذشته مرحومه شهلا سیفی ، مرحوم سهراب محبی و مرحوم سید حسین صارمی نقش این عزیزان در خدمت رسانی صادقانه به مردم  را شایسته  خواند و گفت : خدمات ارزشمند عزیزان سفرکرده  در مجموعه صنعت برق هیچگاه از ذهن ما فراموش نخواهد شد و نتایج موثر خدمات ایشان در پیشگاه خداوند متعال محفوظ و دارای اجر عظیم است.
وی در ادامه این مراسم که بطور ویدئو کنفرانسی با شهرستان های طارم ، خدابنده و خرمدره نیز برگزار می شد ، بازنشستگی را همواره فصلی جدید در زندگی همه شاغلان دستگاه‌ها، ادارات و مشاغل مختلف دانست و گفت: برگزاری آئین تجلیل و تکریم بازنشستگان نوعی پاسداشت خدمات سی ساله برای نظام، جامعه و مردم است. وی افزود: همواره از بازنشستگان، به‌عنوان گنجینه‌های سرشار از تجربه و تخصص نام برده شده است که باید در ادامه آسودگی و فراغ از کار، از تجربه‌های مختلف آنان در بخش‌های مختلف استفاده شده و به‌نوعی آنان چراغ راه نسل جدید در ارائه خدمات بهتر به جامعه باشند.
وی تصریح کرد: توفیقات و افتخارات حاصله در شرکت توزیع برق استان زنجان مرهون پیشکسوتان و بازنشستگان این عرصه است .عزیزان بازنشسته در طی مدت خدمتشان زحمات صادقانه و خالصانه در عرصه خدمتگزاری تلاش بسیار نموده که از آنها و خانواده های آنان تقدیر و تشکر می کنم.
علیزاده بازنشستگان را نور چشم و چراغ راه آینده گان خطاب نمود و تاکید کرد: اگر امروز شاهد این هستیم که شرکت توزیع برق استان زنجان در اکثر شاخص های اصلی خدمت رسانی در سطح کشور پیشرو است مرهون تلاش شبانه روزی پایه گذاران اصلی شرکت و فداکاری خانواده های ایشان می باشد.
در ادامه مراسم برادر مرحومه  شهلا سیفی ، همسر مرحوم سهراب محبی و  مادر مرحوم سید حسین صارمی از برگزاری چنین مراسم پاسداشت یاد و خاطره درگذشتگان این شرکت و تجلیل از بازنشستگان قدردانی کرده و در پایان با رعایت پروتکل های بهداشتی  با اهداء لوح تقدیر ۱۸ تن از  بازنشستگان  و خانواده شهدای خدمت تجلیل شد.