تبریک مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمان برای هفته دفاع مقدس

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت آب منطقه‌ای کرمان، در پیامی سی‌و‌یکم شهریورماه آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای کرمان،مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت آب منطقه‌ای کرمان، در پیامی سی‌و‌یکم شهریورماه آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

مقدمه:
پیام سی‌و‌یکم شهریورماه، که همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس است، مورد تبریک واقع شده است. در این پیام، مهندس رشیدی به خاطرات و شهادت‌های شهدای عزیز، جانبازان، رزمندگان و آزادگان سرافراز هشت سال دفاع مقدس ایران اشاره کرده است. او با تکریم این ایّام، خدمت به مردم بزرگ ایران را تمنا کرده است.

بخش اول: اهمیت دفاع مقدس و شهادت شهدا
دفاع مقدس برای هر ملتی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در هشت سال دفاع مقدس ایران، ملت ایران با ایثارگری و خودفداکاری های بی‌شماری، توانست به دشمن تحمل وجود خود را ثابت کند. هزاران شهید و جانفشانی و همچنین جانبازان و آزادگانی که در این دوران به خدمت وطن افتخار کردند، نماد ایثار و وفاداری به ایران هستند.

بخش دوم: قدردانی از ایثارگران
این پیام، قدردانی از ایثارگران و خودفداکاری‌های آنان است. درخت میهن عزیزمان با خون پاک شهدا و جانفشانی‌ها آبیاری شده است. این ایثارگران با اجازه‌ای ندادند که حتی یک وجب از خاک مقدس ایران زیر یوغ استعمارگران و غاصبان بماند. آنها با استقامت و تلاش‌های خود، پرچم آزادگی را بر بلندای قله افتخار به اهتزاز درآوردند. به همین دلیل، قدردانی از این ایثارگران ضروری است.

بخش سوم: تبریک هفته دفاع مقدس
در این پیام، مهندس رشیدی به محضر ملت دلاور و وطن پرست ایران تبریک هفته دفاع مقدس را اعلام کرده است. او با گرامیداشت این ایّام به خاطره و رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های شهدای عزیز، جانبازان، رزمندگان و آزادگان سرافراز هشت سال دفاع مقدس ایران احترام گذاشته است.

بخش چهارم: توطئه‌های دشمنان و نیاز به خدمت به مردم
دفاع مقدس ایران نمونه‌ای بزرگ از مقاومت در برابر دشمنان بوده است. در پایان پیام، مهندس رشیدی از خداوند منان طلب توفیق در خدمت به مردم بزرگ ایران را خواستار شده است. او از تمامی ایرانیان تقاضا کرده است که با توجه به نیازهای کشور، به وظایف و خدمت به مردم بپردازند.

متن پیام مهندس رشیدی بدین شرح است؛

به‌نام‌خدا

پایان شهریورماه بازتاب خاطرات آغاز هشت سال دفاع مقدس است. روزهایی که ذره ذره خاک میهن‌مان، سربلندی ملتی را شهادت می‌دهد که سرافرازانه در مقابل دنیای کفر و استکبار، مقاوم‌تر از کوه ایستادگی نموده و بر بلندای قله افتخار، پرچم آزادگی را به اهتزاز درآوردند.

درخت میهن عزیزمان که با خون پاک هزاران شهید و جانفشانی و جانبازی‌‌های زنان و مردان این سرزمین آبیاری شده است، بی‌شک مدیون ایثارگری‌‌های کسانی است که در طول هشت سال دفاع جانانه و مقدس از تمام هستی خود گذشتند و اجازه ندادند حتی یک وجب از این خاک مقدس زیر یوغ استعمارگران و غاصبان بماند.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک این ایّام به محضر ملت دلاور و وطن پرست ایران، یاد و خاطره رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های شهدای عزیز، جانبازان، رزمندگان و آزادگان سرافراز هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشته و از خداوند منان طلب توفیق در جهت خدمت به مردم بزرگ ایران را خواستارم.