تاکید بر تسریع در اجرای مصوبات سفر نماینده وزیرنیرو به ویژه در تامین آب شرب استان

دردیدار مجمع نمایندگان استان و جمعی از مدیران استانی  با وزیر نیرو با هدف پیگیری مصوبات سفر نمایندگان وزیر نیرو به گلستان، بر رفع مشکلات تامین شرب در استان و تسریع در پیگیری مصوبات سفر نماینده وزیر نیرو تاکید شد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، در این جلسه، که موضوع آن […]

دردیدار مجمع نمایندگان استان و جمعی از مدیران استانی  با وزیر نیرو با هدف پیگیری مصوبات سفر نمایندگان وزیر نیرو به گلستان، بر رفع مشکلات تامین شرب در استان و تسریع در پیگیری مصوبات سفر نماینده وزیر نیرو تاکید شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، در این جلسه، که موضوع آن پیگیری مصوبات سفر مهندس جانباز مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کشور به گلستان بود، نمایندگان استان سوالاتی در خصوص آخرین وضعیت اجرای مصوبات سفر پرسیدند و مهندس جانباز و مهندس حسینی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان به این سوالات پاسخ دادند.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان در این جلسه اظهار کرد: در بخش مطالعات مربوط آبهای لب شور زیرزمینی برای تامین بخشی از آب شرب، مطالعات آن در حال انجام است و تا انتهای آذر ماه سال جاری نهایی می شود. همچنین در بخش آب شیرین کن آب دریا نیز مطالعات تا انتهای دی ماه به سرانجام می رسد و بعد از یک ماه فراخوان سرمایه گذار انجام می شود.

همچنین در در طرح های آبرسانی شرکت آب منطقه ای نیز مقرر شد ابلاغ اعتبارات جدید انجام و کارها با سرعت بیشتری پیگیری و اجرا شود.

در موضوعات سد میرداماد و طرح آبرسانی به سهرها و روستاهای نوار مرز نیز که از جمله طرح های میان مدت تامین شرب استان هستند، مقرر شد، از محل تهاتر نفت پیگیری شود.