تامین برق پایدار ارمغان تلاشگران شرکت برق آذربایجان شرقی در ایام تعطیلات نوروزی

مهندس اکبر فرج نیا مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی ضمن تقدیر از پرسنل کوشای این شرکت در ایام تعطیلات نوروزی و با تبریک سال "مهار تورم، رشد تولید"،گفت: تامین برق پایدار و مستمر ارمغان تلاشگران این شرکت در ایام تعطیلات نوروزی است.

به گزارش برقآب، مهندس اکبر فرج نیا مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی ضمن تقدیر از پرسنل کوشای این شرکت در ایام تعطیلات نوروزی و با تبریک سال “مهار تورم، رشد تولید”،گفت: تامین برق پایدار و مستمر ارمغان تلاشگران این شرکت در ایام تعطیلات نوروزی است.

وی با اشاره به تلاش های شبانه روزی این مجموعه در راستای تامین مطمئن برق و جلوگیری از قعطی برق گفت: تلاش همکاران متخصص و متعهد در صنعت برق در زمینه ایجاد زیرساخت‌های لازم برای آبادانی و توسعه پایدار کشور، بر کسی پوشیده نیست.
مهندس فرج نیا با بیان اینکه همکاران ما در سرتاسر استان با عشق خدمت به مردم فهیم، ناهمواری‌ها را برخود هموار ساخته اند و برای تامین برق مستمر، بی وقفه در تلاش هستند.
وی ادامه داد: امید است همواره با تلاش و کوشش خادمان صنعت برق، شاهد آبادانی و آبادی ایران اسلامی باشیم و بتوانیم توسعه بیشتری در این صنعت را در سال جدید رقم بزنیم.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌شرقی افزود: برآورده کردن انتظارات و نیازهای مردم، خدمت‌رسانی به موقع و پاسخگویی به‌هنگام، از مهم‌ترین وظایف شرکت توزیع برق آذربایجان‌شرقی است.
گفتنی است در ایام تعطیلات نوروزی، اکیپ های عملیاتی و اتفاقات، در تمامی شهرستان‌های تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌شرقی با هدف تامین برق مطمئن و جلوگیری از قطعی برق، در آماده باش کامل قرار دارند.