مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی خبرداد:

تامین آب مشهد در تابستان با پیک لحظه ای ۱۷ هزار لیتر بر ثانیه

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی با اشاره به اینکه تامین آب مشهد را در تابستان با پیک لحظه ای 17 هزار لیتر بر ثانیه مدیریت شد، گفت: خوشبختانه تنش آبی در ایام پیک تابستان با حجم عظیم زائر نداشتیم

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، سومین جلسه شورای مدیران شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی در سال جاری با ارایه گزارش خاتمه پروژه کارراهه شغلی و جانشین پروری، تبیین فرآیند برون سپاری در شرکت و ارایه گزارش آسیب شناسی فرهنگ سازمانی آغاز شد.

علیرضا طاهری در این جلسه که با حضور معاونان و مدیران شرکت برگزار شد با اشاره به اینکه به دنبال راهکاری برای افزایش انگیزه کارمندان هستیم، گفت: شادابی فردی مهمترین مولفه افزایش انگیزه فردی است و از کارکنان درخواست دارم با ورزش از امکانات رفاهی شرکت این شادابی را به خود هدیه دهند.

وی با اشاره به برخی دستاوردهای شرکت در چند سال اخیر، بیان کرد: خوشبختانه شرکت در حل موضوع مجموعه فلات توس، انسداد ۱۷ هزار چاه و کنترل برداشت و رفع تصرف بستر رودخانه به میزان حدود ۴ هزار هکتار، مدیریت جریمه اضافه دیماند، پاسخگویی به هزاران استعلام، اخذ رتبه در حوزه مطالعات، راه بری پروژه های ساخت وساز با شرایط سخت مالی، کمک به راه اندازی طرح انتقال آب از سواحل چابهار به شرق کشور و مدل مالی پساب و تامین آب مشهد با پیشرفت ۱۵ درصدی بدون ریالی اعتبار دولتی و … موفق عمل کرده است.

وی با اشاره به پیشرفت ده درصدی پروژه عملیات اجرایی شیرین سازی و انتقال آب از دریای عمان به شرق کشور، گفت: به زودی آب تمام صنایع که در گذشته از آب زیرزمینی تامین می شد در ۴ سال آینده از آب دریا تامین خواهند شد.

طاهری با اشاره به اینکه تامین آب مشهد را در تابستان با پیک لحظه ای ۱۷ هزار لیتر بر ثانیه مدیریت شد، گفت: خوشبختانه تنش آبی در ایام پیک تابستان نداشتیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی با بیان اینکه همه اعضا شرکت باید اخلاق عملی را پاس بدارند، افزود: معضلی که این روزها در کشور شاهدش هستیم نتیجه نبود تخلیه صحیح هیجانات نوجوانان است لذا باید برنامه های تحت عنوان آشتی کنان با فرزندان ترتیب و آنان را در فعالیت های اجتماعی مشارکت دهیم.