تامین آب شرب پایدار سه روستا در خواف

مدیر امور آب و فاضلاب خواف از اجرای ۶هزارو۳۰۰متر خط انتقال برای تامین آب شرب سه روستای شهرستان  با سرمایه گذاری بنیاد خیریه حاج اکبر ابراهیمی خبرداد. به گزارش روابط عمومی امور آب و فاضلاب شهرستان خواف سید حسن رضائیان  این روستاها را خلط آباد، گرازی، وهزارخوشه معرفی کرد که ظرف ۵ ماه  و با […]

مدیر امور آب و فاضلاب خواف از اجرای ۶هزارو۳۰۰متر خط انتقال برای تامین آب شرب سه روستای شهرستان  با سرمایه گذاری بنیاد خیریه حاج اکبر ابراهیمی خبرداد.

به گزارش روابط عمومی امور آب و فاضلاب شهرستان خواف سید حسن رضائیان  این روستاها را خلط آباد، گرازی، وهزارخوشه معرفی کرد که ظرف ۵ ماه  و با صرف  ۱۰  میلیارد و ۷۰۰میلیون ریال هزینه از شرایط تامین آب پایدار برخوردار شدند.

سید حسن رضائیان جمعیت تحت پوشش این سه روستا را هزار و ۷۸۰ نفر و منابع تامین آب روستائیان را  سه حلقه چاه با دبی ۱۴ لیتربر ثانیه اعلام کرد و اظهار داشت : آب این روستاها  پیش از این  از طریق خطوط  قدیمی و سایز پایین تامین می شد که  علاوه بر هدر رفت ، در تابستان و پیک مصرف  نیز کمبود و قطعی آب را باعث می شد.

وی از خیرین به عنوان  بازوی توانمند حوزه آبرسانی نام برد و اعلام کرد:  رفع مشکل کمبود آب ۶روستای دیگر شهرستان مرزی خواف دردستور کار قرار دارد و بزودی عملیاتی می شود.