تأمین برق پایدار زائران و مواکب در کاظمین

مديرعامل شركت توزيع نيروي برق خراسان جنوبي از استقرار موكب محبان جوادالائمه اين شركت براي تامين برق پايدار زائران و مواكب واقع در شهر كاظمين خبر داد.

به گزارش برقآب، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در پایگاه خبری توانیر از استقرار موکب محبان جوادالائمه برای تامین برق پایدار زائران و مواکب در شهر کاظمین خبر داد. در این گزارش ، به چهار موضوع فرعی زیر پرداخته خواهد شد.

موضوع فرعی اول: ضرورت تامین برق مواکب واقع در شهر مقدس کاظمین
استقرار موکب برق رسانی محبان حضرت جوادالائمه در کنار حرمین شریفین کاظمین به منظور تأمین برق برای سایت‌های اسکان زائران و برادران، کولرها و پنکه‌ها، سردخانه‌ها و مواکب خدماتی نظیر نانوایی، آشپزخانه، کفاشی، خیاطی، آرایشگاه و … انجام می‌شود. در حال حاضر، این موکب خدمات خود را ارائه داده و به منظور برگزاری باشکوه مراسم اربعین حسینی در حال ارائه خدمات به زائران می‌باشد.

موضوع فرعی دوم: محل استقرار موکب برق رسانی محبان جوادالائمه
موکب برق رسانی محبان حضرت جوادالائمه در جوار حرمین شریفین کاظمین مستقر شده است. این استقرار به منظور ارائه خدمات رسانی و توزیع و تامین برق برای سایت‌های اسکان خواهران و برادران، کولرها و پنکه‌ها، سردخانه‌ها و مواکب خدماتی نظیر نانوایی، آشپزخانه، کفاشی، خیاطی، آرایشگاه و … انجام می‌شود.

موضوع فرعی سوم: خدمات ارائه شده توسط موکب برق رسانی محبان جوادالائمه
موکب برق رسانی محبان حضرت جوادالائمه خدماتی نظیر توزیع و تامین برق برای سایت‌های اسکان زائران و برادران، کولرها و پنکه‌ها، سردخانه‌ها و مواکب خدماتی نظیر نانوایی، آشپزخانه، کفاشی، خیاطی، آرایشگاه و … ارائه می‌دهد. این خدمات در حال حاضر برای برگزاری باشکوه‌ترین مراسم اربعین حسینی به زائران ارائه می‌شود و تیم کارکنان موکب برق رسانی در حال ارائه خدمات به زائران می‌باشند.

موضوع فرعی چهارم: عملکرد کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی
تیم کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی در قالب موکب برق رسانی، تلاش می‌کنند تا خدمات لازم را به زائران و سایر مواکب مستقر در شهر مقدس کاظمین ارائه دهند. این تیم از چندی قبل فعالیت خود را آغاز کرده و به منظور تامین برق مواکب، با توجه به ضرورت تامین برق مواکب واقع در شهر مقدس کاظمین به زائران، اقدام به استقرار موکب برق رسانی محبان جوادالائمه نموده است. این تلاش‌ها با هدف برگزاری باشکوه‌ترین مراسم اربعین حسینی صورت می‌گیرد.