به مناسبت هفته دولت میز خدمت در شرکت آب منطقه ای برگزار می شود

به مناسبت هفته دولت در راستای تکریم ارباب رجوع سیاوش بدری مدیر عامل شرکت و معاونین همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۰ در خدمت ارباب رجوع می باشند.

به گزارش برقآب، در راستای تکریم ارباب رجوع سیاوش بدری مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای فارس و معاونین، همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۰ صبح در خدمت ارباب رجوع قرار می‌گیرند. این اقدامات نشان از اهمیتی است که مدیرعامل و معاونین برای روابط عمومی در این منطقه قائل هستند. جلسات ملاقات عمومی مدیرعامل با مراجعین نیز هفتگی و در روزهای دوشنبه از ساعت ۹ تا ۱۰ صبح برگزار می‌شود. این جلسات، فرصتی است که مراجعین با مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای فارس ملاقات کنند و مشکلات، نیازها و انتظارات خود را بیان کنند.

به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام رجایی، هر روز از ساعت ۹ تا ۱۰ صبح در محل حوزه مدیرعامل، جلساتی با مشارکت افراد با توانایی هنری برگزار می‌شود. این جلسات، فرصتی است که افراد با توانایی هنری خود را به نمایش بگذارند و با حضور در محل حوزه مدیرعامل، ساعتی پر از هنر و خلاقیت را تجربه کنند. این اقدامات همچنین نشان از توجه شرکت آب منطقه‌ای فارس به فعالیت‌های فرهنگی و هنری مردم در این منطقه است.

تجربه یک ملاقات با مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای فارس، یک فرصت بسیار ارزشمند است که افراد مراجعه کننده می‌توانند در آن نیازها و مشکلات خود را به مدیرعامل مطرح کنند. این گونه جلسات، فرصتی است که روابط عمومی بین مدیرعامل و مراجعین تقویت می‌شود و شفافیت و انتقال اطلاعات بهتری فراهم می‌شود. همچنین، برگزاری این جلسات هفتگی نشان از توجه شرکت آب منطقه‌ای فارس به نیازها و مشکلات مردم در این منطقه است.

بنا به گفته‌های مدیرعامل، او و معاونین همه روزه در خدمت ارباب رجوع بوده و صبحگاهان برای بررسی مسائل و نیازهای آنها آماده است. این تلاش‌ها نشانگر اهمیتی است که مدیرعامل و معاونین برای روابط عمومی در آب منطقه‌ای فارس قائل هستند و برای پاسخگویی به نیازهای ارباب رجوع تلاش می‌کنند. این روابط عمومی قوی و مؤثر می‌تواند بهبودی در خدمات آب و بهبود کیفیت زندگی مردم در این منطقه را به همراه داشته باشد.