در قالب اقدام فراگیر سراسری اجرا می شود؛

بهینه سازی خطوط توزیع برق استان سمنان با رویکرد رفع کانون های خطر و ایمن سازی شبکه ها

اقدام فراگیر تعمیرات و بهینه سازی شبکه های توزیع نیروی برق با رویکرد رفع کانون های خطر و ایمن سازی شبکه های استان سمنان اجرایی می شود.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان با اعلام این خبر گفت: این رزمایش از سوی شرکت توانیر برنامه ریزی گردیده و توسط کلیه شرکتهای توزیع برق کشور عملیاتی می شود و در روز چهارشنبه چهارم اسفند ماه انجام خواهد شد.

سید محمد حسینی نژاد افزود: این اقدام فرگیر با محوریت کنترل و اصلاح حریم شبکه، جا به جایی و اصلاح پایه های قرار گرفته در معابر پس از تعویض و تغییرات مبلمان شهری، مقاوم سازی و تعویض پایه های معیوب، اصلاح فلش شبکه، ترمیم دریچه های معیوب پایه های روشنایی معابر، جمع آوری اشیاءِ اضافه و تابلوهای تیلیغاتی از مجاورت پایه های شبکه، قفل و بست و ترمیم درب معیوب پستهای توزیع، تابلوهای زیرترانس، شالترها و جعبه های تقسیم و اصلاح کابل سرویس های به هم تنیده مشترکین روی پایه ها و جعبه تقسیم، عملیاتی می شود.

وی اضافه کرد: سناریوی این رزمایش برای مدیریت توزیع برق هر شهرستان در سطح استان طرح ریزی گردیده و همزمان با سراسر کشور، برنامه های پیش بینی شده ، توسط ۵۱ گروه اجرایی و پشتیبانی این شرکت به اجرا درخواهد آمد.