بهره مندی از تجارب و اطلاعات ذی قیمت بازنشستگان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس بر بهره مندی از تجارب و اطلاعات ذی قیمت بازنشستگان تاکید کرد.

به گزارش برقاب،در مراسم بازنشستگی تعدادی از همکاران  ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه ضیافت الهی و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه پرخیر و برکت رمضان از همکاران بازنشسته که سال های زیادی از عمر خود را صرف خدمت به مردم در شرکت نمودند، تقدیر و تشکر کرد.
حمیدرضا کریمی فرد، در این مراسم در خصوص اهمیت دوران بازنشستگی گفت: هدف از برگزاری این قبیل آیین ها تجلیل و قدردانی از همکاران ارزشمند بازنشسته ای است که سال های جوانی و بهترین سالهای عمر خود را با هدف خدمت به مردم و تامین برق سپری کرده اند. وی همکاران بازنشسته را از سرمایه انسانی گرانقدر و مایه مباهات و افتخار شرکت عنوان کرد و افزود: برای یک انسان صادق و خدمتگزار پس از سالها تلاش، اهتمام و ممارست در کار که به افتخار بازنشستگی نائل می شود هیچ افتخاری بالاتر از آن نیست که همکاران از او به نیکی یاد کنند.
این مقام مسئول بر بهره مندی از تجارب و اطلاعات ذی قیمت بازنشستگان تاکید کرد و بیان داشت: بازنشستگان سرمایه های انسانی و سرشار از تجربه و دانش و مهارت هستند و باید شرایطی را فراهم کرد تا بازنشستگان تجربیات خود را به صورت مکتوب گردآوری کنند تا مدیران جدید و جوانان با بهره‌مندی از آن کارهای خود را بهتر پیش ببرند.
کریمی فرد در ادامه خاطرنشان کرد: زمان بازنشستگی زمان خوبی است تا با فراغت بیشتر به انجام فعالیت‌هایی بپردازید که در طول سال های اشتغال به کار فرصتی برای انجام آنها نبوده است.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، درخاتمه از حمایت خانواده های بازنشستگان گرامی که در طی سال های خدمت، همواره همراه و همگام با این عزیزان مسیر را طی کرده و پشتیبان آنان بودند، تقدیر و تشکر کرد.