بهره برداری از فاز اول پست۲۳۰.۶۳ کیلوولت در استان اردبیل

مدیر عامل توزیع برق استان و رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان اردبیل  گفت : همزمان با هفته دوازدهم سال ۱۴۰۰ پویش #هرهفته – الف- ب- ایران ،  فاز اول پست ۲۳۰.۶۳ کیلوولت خلخال در استان اردبیل با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد . حسین قدیمی مدیر […]

مدیر عامل توزیع برق استان و رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان اردبیل  گفت : همزمان با هفته دوازدهم سال ۱۴۰۰ پویش #هرهفته – الف- ب- ایران ،  فاز اول پست ۲۳۰.۶۳ کیلوولت خلخال در استان اردبیل با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد .
حسین قدیمی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل افزود: این پروژه‌ها به همراه ۱۹ پروژه دیگر آب و برق در تعدادی از استان های کشورمان به بهره‌برداری می‌رسند.
اعتبار هزینه شده شامل فاز اول پست ۲۳۰.۶۳ کیلوولت خلخال در استان اردبیل با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد تومان می باشد
این مقام مسئول استانی ، ظرفیت فاز اول پست۲۳۰ کیلوولت خلخال را ۱۲۵ مگاولت آمپر اعلام کرد و هدف از احداث این پست مهم در جنوب استان اردبیل را تقویت شبکه انتقال و فوق توزیع، کاهش خاموشی ها، افزایش قابلیت اطمینان شبکه و ایجاد زیرساخت توسعه به منظور پاسخگویی به متقاضیان جدید صنعتی و کشاورزی منطقه به ویژه شهرستان خلخال قلمداد کرد.
وی اظهار داشت که این پروژه‌، نقش موثری در توسعه زیرساخت‌های مشاغل بخش های صنعت، کشاورزی ، خدمات و رونق تولید در منطقه خواهد داشت .