بهره برداری از دو حلقه چاه کشاورزی در اسدآباد

مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از اجاره ۲ حلقه چاه کشاورزي براي تامين بخشي از کسري آب شرب در شهر اسدآباد خبر داد.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان همدان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از اجاره دو حلقه چاه کشاورزی برای تامین بخشی از کسری آب شرب در شهر اسدآباد خبر داد.

فرهاد بختیاری فر با اشاره به کاهش بارندگی ها و کمبود منابع آب شرب در سال جاری درکشور و استان همدان گفت: با توجه به ضرورت تامین آب شرب و به منظور جبران بخشی از کسری آب شرب مورد نیاز شهر اسدآباد، با تفاهم صورت گرفته با کشاورزان منطقه قزله ۲ حلقه چاه کشاورزی بصورت اجاره ای در اختیار امور آب و فاضلاب شهرستان اسدآباد قرار گرفت که با اتصال و لوله گذاری و تجهیز، این چاه ها وارد مدار بهره برداری قرار گرفت.

وی اظهار داشت: به منظور تجهیز و انتقال آب از چاههای مذکور، اجرای بیش از ۴۰۰ متر خط لوله با اقطار مختلف، نصب الکتروپمپ شناور و نصب تابلو برق با هزینه‌ای بالغ بر ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انجام شده شده است.

مدیر عامل آبفای استان همدان با بیان اینکه بهره برداری از این چاههای استیجاری با همکاری و همراهی امام جمعه، دادستان و فرماندار محترم این شهرستان انجام شده است افزود: پیش از این نیز به منظور تامین بخشی از کسری آب شرب این شهر، حفاری دو حلقه چاه در دستور کار قرار گرفت.