بهبود زیرساخت های برق رسانی در شهرستان دامغان با افتتاح ۷ پروژه عمرانی

به مناسبت هفته دولت امسال، ۷ پروژه عمرانی در حوزه صنعت توزیع برق شهرستان دامغان، با مبلغ ۱۱۷ میلیارد و ۲۹۴ میلیون ریـال افتتـاح می گردند.

به گزارش برقآب، به مناسبت هفته دولت امسال، ۷ پروژه عمرانی در حوزه صنعت توزیع برق شهرستان دامغان، با مبلغ ۱۱۷ میلیارد و ۲۹۴ میلیون ریـال افتتـاح می گردند. این پروژه ها شامل بهره برداری از ۲۵۰ متر شبکه فشارمتوسط و دو دستگاه پست هوایی با ظرفیت ۳۰۰ کیلوولت آمپر به مبلغ ۴ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال است. علاوه بر این، پروژه توسعه ۲۵۰ متر شبکه فشارضعیف هوایی و تعویض دو دستگاه ترانس با ظرفیت ۳۰۰ کیلوولت آمپر در روستاهای ابوالبق، قلعه آقابابا و شهرک جدیدالاحداث قدرت آباد با اعتبار دو میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال نیز افتتاح می شود.
در بخش دیگری از پروژه ها، بهینه سازی ۳۰۰ متر شبکه و تعویض پایه ها جهت بهبود روشنایی معابر میدان امام حسین(ع) تا میدان پسته با هزینه چهار میلیارد و ۲۴ میلیـون ریال آمـاده افتتاح است. همچنین، پروژه احداث دو هزار و ۲۳۵ متر شبکه فشارمتوسط هوایی و زمینی و نصب یک دستگاه سکسیونر توسعه فیدر جدید پست ۶۳ کیلوولت تاریخانه با اعتبار شش میلیارد و ۸۰ میلیون ریال نیز در هفته دولت امسال بهره برداری خواهد شد.
علاوه بر این، پروژه بهینه سازی و تبدیل ۱۰ هزار و ۶۰۰ متر شبکه فشارضعیف هوایی سیمی به کابل خودنگهدار در روستاهای برم، مهماندوست، حسین آباد دولاب و جزن به مبلغ ۲۸ میلیارد و ۷۶۵ میلیون ریال نیز در هفته دولت امسال بهره برداری خواهد شد. همچنین، پروژه تعویض دستگاه های لوازم اندازه گیری جهت تجهیزات هوشمندسازی شبکه با هزینه ۵۱ میلیارد و ۴۵۵ میلیون ریال نیز در هفته دولت امسال بهره برداری خواهد شد.
در آخر، پروژه اصلاح و بهینه سازی و تقویت ۱۸ دستگاه ترانس پست های هوایی جهت تامین برق متقاضیان به مبلغ ۲۰ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال نیز در هفته دولت امسال بهره برداری خواهد شد. این پروژه ها باعث بهبود و تقویت زیرساخت های برق رسانی شهرستان دامغان خواهد شد و به بهره برداری دقیق و کارآمدتر از منابع برق و افزایش کیفیت خدمات برق در این منطقه کمک خواهد کرد.