برگزاری همایش جهاد تبیین در آبفای مشهد با حضور جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی

همایش جهاد تبیین با حضور سردار قربان زاده جانشین فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی و نیز جمعی از خانواده شهدای آبفای مشهد و ناجا  و نیز معاونین و مدیران این شرکت در ساختمان شهید سلیمانی شرکت آب و فاضلاب مشهد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آبفا مشهد، مهندس حسین اسماعیلیان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد در این مراسم با اشاره منویات و کلام مقام معظم رهبری، توجه و پرداختن به مقوله جهاد تبیین را یک وظیفه ضروری دانست و با ابراز قدردانی از حافظان امنیت اظهار داشت: همه ما امنیت و آسایش کنونی را مدیون رشادت ها و ازخودگذشتگی های حافظان امنیت و شهدای معزز هستیم. همچنین جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی در این مراسم با بیان اینکه امنیت و سلامت دو نعمت بزرگی است که خداوند به ما ارزانی داشته گفت: معمولا زمانی قدر و ارزش این دو نعمت مشخص می شود که مورد خدشه قرار گیرد. سردار قربان زاده ادامه داد: در بحث سلامت همین بس که عواقب ویروس کرونا که بیش از ۲ سال سلامت مردم جهان را به مخاطره انداخت و تلاش ها و ایثارگری های بسیار توسط حوزه سلامت صورت پذیرفت تا سلامت مردم خدشه دار نشود و بیش از پیش افراد را متوجه داشتن نعمت سلامتی نمود. وی افزود: قطعا برای تامین و پایداری امنیت جامعه نیز مجاهدت های زیادی انجام و شهدای عزیزی تقدیم شده که با خونشان، درخت تنومند نظام جمهوری اسلامی را آبیاری کردند. جانشین فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی تصریح کرد: در اتفاقات اخیر دیدیم که دشمنان از هیچ گونه تلاش و کوششی برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایجاد ناامنی دریغ نکردند و اگر تدبیر مسئولان و رشادت های عزیزانمان در نیروی های حافظ امنیت پلیس، بسیج و سپاه و نیز هوشیاری و بصیرت مردم نبود، اکنون امنیت مان خدشه دار شده و شاهد اتفاقات ناگوار بسیاری همچون حادثه تروریستی در حرم شاه چراغ شیراز بودیم. سردار قربان زاده همچنین از مهندس حسین اسماعیلیان مدیریت عامل شرکت آب و فاضلاب مشهد و برگزار کنندگان همایش جهاد تبیین در این شرکت قدردانی کرد.

گفتنی است در  این همایش از جمعی از خانواده شهدای شرکت آب و فاضلاب مشهد و شهدای ناجا تجلیل شد. همچنین پس از همایش جهاد تبیین، سردار قربان زاده جانشین فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی، از مرکز پایش تصویری هوشمند شرکت آب و فاضلاب مشهد بازدید کرد.