برگزاری جلسه افتتاحیه پروژه ارزیابی و تهیه نقشه راه مدیریت دارایی های فیزیکی در شرکت توزیع نیروی برق استان فارس

جلسه افتتاحیه پروژه ارزیابی و تهیه نقشه راه مدیریت دارایی های فیزیکی در شرکت توزیع نیروی برق استان فارس برگزار شد. در این جلسه معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، درتعریف مبحث دارایی های فیزیکی گفت: دارایی های فیزیکی، یکی از شاخه های علم مدیریت است که به کارگیری آن […]

جلسه افتتاحیه پروژه ارزیابی و تهیه نقشه راه مدیریت دارایی های فیزیکی در شرکت توزیع نیروی برق استان فارس برگزار شد.

در این جلسه معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، درتعریف مبحث دارایی های فیزیکی گفت: دارایی های فیزیکی، یکی از شاخه های علم مدیریت است که به کارگیری آن نقشی پررنگ در افزایش بهره وری صنایع  به ویژخ صنایع تجهیز محور دارد.

 

حمیدرضا جلایر، بیان داشت: استراتژی مدیریت دارایی های فیزیکی در واقع نقشه راهی جهت رسیدن از وضعیت شناخته شدۀ فعلی به وضعیت مطلوب است.

 

وی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس را جزو شرکت های پیشگام در ارزیابی و ارائه نقشه راه در سطح کشور عنوان نمود و ابراز امیدواری کرد: با پیاده سازی موفق این برنامه در شرکت بتوانیم ضمن کمک به کاهش هزینه ها ازدارایی های شرکت نیز صیانت به عمل آوریم.

 

در ادامه ملک نیازی، مدیر دپارتمان آموزش شرکت پمکو درخصوص مفاهیم پایه مدیریت دارایی های فیزیکی ویژه مدیران و معرفی تجارب موفق، معرفی ساختار پروژه و خروجی های انتظار آن، توافقات اولیه در خصوص برنامه اجرایی، مطالبی را ارائه کرد.

 

در بخش دیگری از این جلسه به پرسش و پاسخ درخصوص اهمیت، روش کار و موارد مرتبط با تکمیل پرسشنامه خود ارزیابی پرسنل پرداخته ومقرر شد حدود ۱۲۰ نفر از پرسنل شرکت در تمام سطوح پرسنلی نسبت به تکمیل پرسشنامه ارزیابی مدیریت دارایی های فیزیکی اقدام نموده و کلیه پرسشنامه های تکمیلی تا آخر هفته جاری جمع آوری و طی یک فایل جهت بررسی و سطح بندی تحویل گردد.

لازم به ذکر است: در جلسه افتتاحیه پروژه ارزیابی و تدوین نقشه راه مدیریت دارایی های فیزیکی شرکت توزیع برق استان فارس، مدیران وکارکنان ستاد و مدیران برق شهرستان ها به صورت ویدئوکنفرانس حضورداشتند .