برگزاری تور رسانه ای پروژه جهاد آبرسانی شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه

تور رسانه ای بازدید از مجتمع آبرسانی ۷ روستایی "قلعه سلیمان خان"در بخش کوزران، با هدف اطلاع رسانی خبرنگاران رسانه ها و سایر شهروندان از پیشرفت فیزیکی پروژه های شرکت آبفا استان کرمانشاه با حضور مدیرعامل، معاونت توسعه و بهره برداری آب و مجری طرح آبرسانی روستایی این شرکت، برگزار شد.

 به گزارش برقاب : برگزاری تور رسانه ای بازدید از پروژه جهاد آبرسانی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه .

در ارتباط با برگزاری تور رسانه ای ، جمعی از خبرنگاران رسانه های مختلف استان کرمانشاه در روز شنبه ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ و مصادف با آخرین روز از دهه مبارک فجر از پروژه آبرسانی مجتمع ۷روستایی “قلعه سلیمان خان” در بخش کوزران که در قالب طرح جهاد آبرسانی اجرا شده، بازدید کردند.

در این بازدید رضا داودی مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران با اشاره به پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی مجتمع «قلعه سلیمان خان» اظهار کرد: در این پروژه آبرسانی که مشتمل بر ۷ روستا با جمعیتی بالغ بر ۳۰۰ خانوار است، ۲۶ کیلومتر لوله گذاری اجرا ، ۵ باب مخزن با ظرفیت ۴۵۰ مترمکعب احداث، یک حلقه چاه حفر و با ساخت دو باب موتورخانه، مجموعا ۲۱ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه هزینه شده است.

وی در این بازدید علاوه بر مجتمع قلعه سلیمان خان، در مورد بسیاری از پروژه های در دست اجرای شرکت آبفا و زمان بهره برداری از آنها توضیحات کاملی را به خبرنگاران ارائه داد.