برق پایدار برای همه مراکز برگزاری آزمون سراسری در خراسان رضوی تامین شد

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: تدابیر و هماهنگی های لازم برای تامین برق پایدار مراکز برگزاری آزمون سراسری در استان اتخاذ و مدیران برق شهرستانها به کنترل مستمر این موضوع مکلف شمعاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: تدابیر و هماهنگی های لازم برای تامین برق پایدار مراکز برگزاری آزمون سراسری در استان اتخاذ و مدیران برق شهرستانها به کنترل مستمر این موضوع مکلف شدند.دند.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: تدابیر و هماهنگی های لازم برای تامین برق پایدار برای همه مراکز برگزاری آزمون سراسری در استان اتخاذ و مدیران برق شهرستانها به کنترل مستمر این موضوع مکلف شمعاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: تدابیر و هماهنگی های لازم برای تامین برق پایدار مراکز برگزاری آزمون سراسری در استان اتخاذ و مدیران برق شهرستانها به کنترل مستمر این موضوع مکلف شدند.دند.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی، مهندس احمد اسدی افزود: با توجه به برگزاری آزمون سراسری در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه (۱۴ و ۱۵ تیرماه) و افزایش دمای هوا در این روزها، رعایت برخی موارد به منظور تامین برق پایدار به مدیریتهای برق شهرستانها تاکید شد.
 وی بیان کرد: در این راستا همه گروه های عملیات برق شهرستانها برای کنترل استمرار برق در مراکز برگزاری آزمون سراسری، کنترل بار و وضعیت فیدر های فشار متوسط و پست های توزیع تغذیه کننده این مراکز آماده شدند.
 وی اظهار داشت: گروه های عملیات برق شهرستانها در روزهای برگزاری آزمون وضعیت خودروها، مولدین اضطراری، کالاهای مورد نیاز و سوخت خودروها و مولدین را به صورت مرتب کنترل خواهند کرد.
 معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: مدیر و مسئول بهره برداری مدیریت برق هر شهرستان در محل برگزاری آزمون سراسری حضور خواهند یافت.
 مهندس اسدی اضافه کرد: همه مدیریتهای برق شهرستانها اطلاع رسانی به موقع خاموشی بویژه در روزهای برگزاری آزمون را به مرکز کنترل و هدایت شبکه انجام خواهند داد.