وزیر نیرو در جمع خبرنگاران مطرح کرد: ‌

برق افراد تحت پوشش کمیته در صورت رعایت الگوی مصرف رایگان میشود

وزیر نیرو با اشاره به آئین‌نامه تعرفه‌های آب و برق سال 1402 گفت: بر اساس مصوبه هیئت دولت‌، افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی در صورت رعایت الگوی مصرف، هزینه‌های آب و برق‌شان به صورت کاملاً رایـگان محاسبه خواهد شد.

به گزارش برقآب، وزیر نیرو با اشاره به آئین‌نامه تعرفه‌های آب و برق سال ۱۴۰۲ گفت: بر اساس مصوبه هیئت دولت‌، افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی در صورت رعایت الگوی مصرف، هزینه‌های آب و برق‌شان به صورت کاملاً رایـگان محاسبه خواهد شد.

محرابیان افزود: آئین‌نامه تقریباً همان آئین‌نامه سال ۱۴۰۱ است، منتها با یک تفاوت اساسی و آن این که افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی در صورت رعایت الگو هزینه‌های آب و برقشان به صورت کاملاً رایگان محاسبه خواهد شد. این در سال گذشته در صورت رعایت الگوی کم‌مصرف بود که معادل ۵۰ درصد الگوی شرایط عادی است.

وزیر نیرو تأکید کرد: همچنین طبق آئین‌نامه مکلف هستیم مصارف بالای الگو را به صورت غیریارانه‌ای و پلکانی محاسبه کنیم و این امر در آئین‌نامه امسال هم پیش‌بینی شده است که درباره جزئیات آن به‌زودی صحبت خواهیم کرد.