مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی در دیدار با امام جمعه شهر پیش قلعه مطرح کرد:

برخورداری از خدمات مطلوب حق روستائیان استان است

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی که به همراه جمعی از مدیران خود با حضور میدانی در شهر پیش قلعه از نزدیک به بررسی مشکلات آنان پرداخته بود، در دیدار با امام جمعه، بخشدار مانه و مسئولین شورای شهر پیش قلعه، برخورداری روستائیان از خدمات مطلوب شرکت برق را، حق آنان عنوان کرد.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی؛ امام جمعه شهر پیش قلعه با قدردانی از مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی، حضور میدانی در روستاها را یک اقدام شایسته و جهادی بزرگ عنوان و اظهار کرد: امروزه به برکت انقلاب اسلامی و هم چنین تلاش مدیران، تمامی روستاهای کشور از نعمت برق برخوردار هستند و این موضوع نشان دهنده قدرت و پیشرفت ایران اسلامی است.برخورداری از خدمات مطلوب حق روستائیان استان است.

حجت الاسلام و المسلمین “محمد حسن رحمانی” افزود: خوشبختانه شرکت برق استان، نخستین سازمانی است که در ۳ سال گذشه با حضور میدانی مدیران خود در روستاها و هم چنین برگزاری میز خدمت به حل مشکلات مردم پرداخته و توانسته است رضایت مشترکان را جلب کند.

وی با تاکید بر این که حضور مسئولان استانی در روستاها می توانند بسیاری از نیازهای آن ها را مرتفع کند، افزود: مشکلات مربوط به روشنایی معابر، تامین برق شهرک های روستایی و اصلاح شبکه برق شهر پیش قلعه از مهم ترین مواردی است که توسط کارکنان شرکت برق استان رفع شده است.

امام جمعه شهر پیش قلعه در پایان با بیان این که مشاهده کردن مشکلات مردم روستاها از نزدیک موجبات امیدواری در میان آن ها شده و می تواند زمینه توسعه را برای سایر موارد اداری فراهم کند، خاطر نشان کرد: امیدواریم سایر مسئولان استان نیز مانند شرکت توزیع نیروی برق استان با حضور به موقع در روستاها به مشکلات و نیازهای مردم توجه و اهتمام ویژه ورزند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی نیز در این دیدار به تشریح اقدمات انجام شده در سطح استان و به خصوص شهرستان مانه و سملقان پرداخت و افزود: نگاه دولت و هم چنین برنامه راهبردی این شرکت، نگاه توسعه محور به روستاهای استان است و این موضوع در دستور کار تمامی مدیران این شرکت به منظور بررسی و رفع مشکلات آنان قرار دارد.

مهندس “حسن چاهی” با بیان این که برخورداری از خدمات مطلوب حق روستائیان استان است، تاکید کرد: با هدف بررسی مشکلات مربوط به روستائیان ضرورت دارد همه مدیران شرکت با حضور در روستاها و برگزاری میز خدمت، درخواست های آن ها را مورد بررسی قرار داده و همه خدمات را در اختیار آن ها قرار دهند تا مردم ثمره تلاش های دولت و مسئولان را مشاهده کنند.

وی افزود: در همین راستا از سال گذشته تاکنون ۱۴ شهرک روستایی به طور کامل برقدار شده است و هم چنین ۳ کیلومتر از شبکه برق استان در روستا ها توسعه پیدا کرده است.

وی با اشاره به این که در سال گذشته بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار توسط این شرکت برای استان جذب و هزینه شده است، گفت: از این میزان حدود ۵۰ میلیارد ریال فقط مربوط به روستای “پس دره” بوده است که در قالب طرح همت و به صورت جهادی بوده است که ۴۵ خانوار این روستا از نعمت برق برخوردار شدند.

رئیس هیت مدیره شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی با بیان این که در سال گذشته ۶ روستا در استان به طور کامل برق دار شد، تاکید کرد: هم چنین ۴۳ درصد اعتبارات در بخش روستایی در بخش مانه هزینه شده است که نسبت به سنوات گذشته رشد بسیار خوبی داشته است.

مهندس “حسن چاهی” با ابزار امیداوری از برنامه جهادی این شرکت برای روستائیان استان، در پایان خاطر نشان کرد: دیدار با امامان جمعه و هم چنین مسئولان در روستاها نقطه اتصال مردم و مسئولان است که می توان از این فرصت برای ارائه خدمات ارزنده بهره برد.

شایان ذکر است با توجه به آنکه برخورداری از خدمات مطلوب حق روستائیان استان است برنامه بازدید میدانی از روستاها و برگزاری میز خدمت در هفته های گذشته نیز در سنخواست و آشخانه برگزار و مشکلات آنان مورد بررسی قرار گرفته بود.