بدرقه کاروان اربعین حسینی شرکت آب منطقه ای اصفهان

همزمان با هفته دولت کاروان راهپیمایی اربعین حسینی شرکت آب منطقه ای اصفهان با بدرقه مسئولان شرکت و خانواده زائران از اداره مرکزی این شرکت راهی استان ایلام (مرز مهران) شد.

به گزارش برقآب، همزمان با هفته دولت کاروان راهپیمایی اربعین حسینی شرکت آب منطقه ای اصفهان با بدرقه مسئولان شرکت و خانواده زائران از اداره مرکزی این شرکت راهی استان ایلام (مرز مهران) شد.

بخش اول: بدرقه کاروان اربعین حسینی شرکت آب منطقه ای اصفهان
کاروان راهپیمایی اربعین حسینی یکی از مراسم مهم و پر از عزاداری در جهان اسلام است که هر ساله میلیون‌ها زائر از سراسر دنیا به شهرهای نجف و کربلا سفر می‌کنند تا در مراسم تجدید عهد با بزرگترین شهید تاریخ اسلام، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) شرکت کنند. در این بین، شرکت آب منطقه‌ای اصفهان نیز هر سال به منظور همراهی با زائران، کاروانی راهپیمایی را برگزار می‌کند و مسئولان و کارکنان شرکت در کنار خانواده‌های خود به این سفر مقدس می‌پیوندند.

بخش دوم: تحولات هفته دولت
هفته دولت نیز یکی از مهمترین رویدادهای سالانه در ایران است که به منظور ارزیابی عملکرد دولت و اعلام خط‌مشی‌های آینده برگزار می‌شود. این هفته در سال ۱۳۶۳ به تصویب مجلس شورای اسلامی تأسیس شد و از آن پس هر ساله در هفته اول شهریور برگزار می‌شود. در همین هفته دولت امسال، شرکت آب منطقه‌ای اصفهان نیز تصمیم گرفت همزمان با این رویداد، بدرقه کاروان اربعین حسینی خود شود تا نشان دهد که ضمن انجام وظایف یک شرکت عمومی، مسئولیت اجتماعی و مذهبی خود را نیز به خوبی انجام می‌دهد.

بخش سوم: بسترهای اعزام و تعداد شرکت‌کنندگان
براساس گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای اصفهان، حدود ۱۰۰ نفر از همکاران این شرکت به همراه خانواده‌هایشان در این کاروان شرکت می‌کنند. این شرکت برای اعزام اعضای کاروان از بسترهای مختلفی استفاده می‌کند از جمله مترو و اتوبوس‌ها. کارکنان شرکت خود را به بسیج شرکت نیز متعلق می‌دانند و باهمکاری این بسیج، قدم به قدم مسیر سفر را طی می‌کنند.

بخش چهارم: مقصد سفر
شرکت آب منطقه‌ای اصفهان در این کاروان حضوری فعال دارد و به همراه مقامات و مسئولان شرکت به استان ایلام، به خصوص مرز مهران راهی می‌شود. این بیش از ۱۰۰۰ کیلومتری راه پیاده را برای عزاداری در مراسم اربعین طی می‌کنند. در این مسیر، شرکت آب منطقه‌ای اصفهان همواره خدماتی از جمله آب و غذا و سازماندهی سفر را برای اعضای کاروان تامین می‌کند و با همه تلاش خود در کنار زائران حضوری فعال دارد.