توسطمدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور

بازدید از موکب ساقی کوثر آبفای خراسان جنوبی در کاظمین

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از موکب ساقی کوثر آبفای خراسان جنوبی بازدید کرد.

به گزارش برقآب، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور بازدیدی از موکب ساقی کوثر آبفای خراسان جنوبی در کاظمین داشت. این بازدید با هدف بررسی و ارزیابی عملکرد و خدمات ارائه شده توسط این موکب انجام شد.

در این بازدید، اتابک جعفری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به خدمتگذاران موکب ساقی کوثر خدا قوت گفت. این اظهار تشکر نشان از توجه و ارزشگذاری مدیرعامل نسبت به عملکرد خدماتی موکب مذکور داشت.

همچنین، در این بازدید امینی معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز حضور داشت. حضور این مقام نشان از اهمیت ویژه‌ای است که به این بازدید و عملکرد موکب آبفای خراسان جنوبی در کاظمین اختصاص داده شده بود.

علاوه بر بازدید از موکب ساقی کوثر آبفای خراسان جنوبی، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز از سایت کاظمین عراق صحن صاحب الزمان (عج) بازدید کرد. این بازدید نشان از اهمیت و عزیمت مدیرعامل به مناطق مذهبی برای بررسی و ارزیابی وضعیت عملکرد و خدمات ارائه شده در این مناطق دارد.

بازدید مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از موکب ساقی کوثر آبفای خراسان جنوبی در کاظمین به همراه حضور معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت و همچنین بازدید از سایت کاظمین عراق صحن صاحب الزمان (عج)، اهمیت ویژه‌ای را برای مدیرعامل و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور داشت و نشان از توجه و تمرکز آنها بر روی بهبود و توسعه خدمات ارائه شده در این مناطق داد.