مدیرکل دیوان محاسبات اصفهان از طرحهای در دست اجرا بازدید کرد

سيد مجتبي ارشاد مدير كل ديوان محاسبات استان اصفهان به همراه معاونان و مديران اين اداره كل از پست در حال بهره برداري GIS 230 كيلوولت صفه، تونل كابل 230 كيلوولت و پست در دست احداث GIS طيب بازديد كردند.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی برق منطقه ای اصفهان، در بازدید مدیرکل دیوان محاسبات استان اصفهان مهندس سعید محسنی مدیرعامل برق منطقه ای اصفهان با معرفی قسمتهای مختلف پستهای GIS مذکور گفت: پست صفه در جنوب شهر اصفهان واقع شده و تامین برق تعدادی از پستهای فوق توزیع نظیر جاده شیراز، جانبازان، دانشگاه اصفهان و سیتی سنتر را به عهده دارد.

مهندس محسنی افزود: پست طیب نیز در مرکز شهر اصفهان در دست احداث بوده و با برقداری این پست که پیش بینی می شود تا پیش از پایان سال جاری محقق شود، سطح ولتاژ ۲۳۰ کیلوولت به مرکز شهر منتقل و تامین بار پستهای فوق توزیع مرکز شهر با قابلیت بالاتر نسبت به گذشته انجام خواهد شد.

مدیرعامل برق منطقه ای اصفهان با توجه به پیشرفت ۹۰ درصدی طرح  طیب و برق دار شدن پست پاکدل از سال ۹۷ تاکنون و با توجه به اهمیت این طرحها در استفاده از فناوری روز دنیا و استفاده از سامانه GIS در جهت رفع مشکلات پایداری ولتاژ در مرکز شهر اصفهان اشاره کرد و گفت: پستهای فوق توزیع طالقانی، صائب و حافظ پستهایی هستند که از این پست انتقال تغذیه و بار مراکز حساس منطقه مرکزی شهر را فراهم خواهند کرد.

این گزارش می افزاید: برای احداث هر یک از این طرحها ۹۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.