اهداف و برنامههای خدمت رسانی شرکت توزیع برق استان سمنان عملیاتی می شود
سیدمحمد حسینی نژاد با عنوان این که سیاست ها و رویکردهای سال جاری شرکت متاثر از اهداف کلان و استراتژی های تدوین شده آماده گردیده گفت: کلیه واحدها می بایست ضمن توجه در اجرای آن، نسبت به ارائه شاخصهای قابل اندازه گیری در موعد مقرر اقدام نمایند.
وی با اشاره به طراحی و استقرار نظام جامع مدیریت دارایی با تاکید بر ارتقای فرایندهای نگهداری، تعمیرات و اجرای پروژه های اصلاح و بهینه سازی، بهبود ولتاژ و کیفیت توان اظهار کرد: توسعه بهینه مولّدهای مقیاس کوچک و انرژی های تجدید پذیر، توسعه خدمات غیرحضوری، ارتقای نظام جامع جذب، توسعه و انگیزش سرمایه انسانی، ارتقای فرهنگ سازمانی، توجه آگاهانه به بهبود کیفیت زندگی کاری همکاران برای افزایش انگیزش و بهبود دستاورد ها، از جمله برنامههای امسال به شمار می رود.
وی یادآور شد: رعایت رفتار منصفانه و صادقانه با کارکنان، اعتقاد به مشارکت کارکنان به عنوان ابزاری برای افزایش تعهد سازمانی، شناسایی و به کارگیری نوین وصول مطالبات از مشترکین، پیاده سازی مدیریت خلق منابع، نهادینه سازی فرآیند هوشمند سازی، شناسایی، کنترل ریسک ها، تامین بهداشت حرفه ای و ایمنی شرکت، توجه به حقوق مشترکین در قوانین و مقررات حوزه خدمات مشترکان و استفاده از ظرفیت سمت مشترکین، از دیگر مواردی است که تحقق آنها مورد انتظار است.
حسینینژاد به انجام فعالیت های فرهنگی، تبلیغاتی و اجرایی لازم در راستای افزایش آگاهی مشترکین و جابه جایی مشترکان پرمصرف و خوش مصرف به پله های پایینتر اشاره نمود و اضافه کرد: توسعه برنامه های فرهنگی و دینی، گسترش خط گرم و اتوماسیون شبکه توزیع، توسعه و تکمیل شبکه فیبر نوری، ارتقاء سطح امنیت با مدل معماری نوین امنیت، توسعه و تکمیل پنجره واحد خدمات مشترکین و گذرگاه تبادل داده و خدمات، تلاش در جهت استقرار استانداردهای حاکمیت و مدیریت خدمات فاوا و تلاش در جهت یکپارچه سازی سیستمهای کاربردی سازمان (EAI) با رویکرد های نوین، از دیگر برنامههایی هستند که میباید مورد اهتمام واقع شده تا به نحوی شایسته عملیاتی شوند.
ارسال دیدگاه