در راستای مدیریت مصرف بهینه برق:

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشاور وزیر در امور زنان و خانواده وزارت نیرو

در راستای اقدامات مدیریت مصرف بهینه برق و ارتقای فرهنگ و سبک زندگی سازگار با اقلیم " مشاور وزیر در امور زنان و خانواده وزارت نیرو تفاهم‌نامه همکاری مشترک با امور زنان و خانواده وزارت کشور منعقد نمود.

به گزارش خبرگزاری برقاب؛ به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان در راستای مدیریت مصرف بهینه برق تفاهم‌نامه همکاری مشاور وزیر در امور زنان و خانواده وزارت نیرو منعقد شد.

در راستای اقدامات مدیریت مصرف بهینه برق و ارتقای فرهنگ و سبک زندگی سازگار با اقلیم ” مشاور وزیر در امور زنان و خانواده وزارت نیرو تفاهم‌نامه همکاری مشترک با امور زنان و خانواده وزارت کشور منعقد نمود.

گفتنی است: به‌منظور ارتقای سطح همکاری‌ها، تبادل و هم‌افزایی علمی، عملیاتی و اجرایی برای بهره‌گیری بهینه از امکانات و ظرفیت‌های موجود در راستای اهداف مشترک ” مدیریت مصرف بهینه برق و ارتقای فرهنگ و اصلاح سبک زندگی سازگار با اقلیم و ترویج الگوی صحیح مصرف برق با بهره‌مندی از ظرفیت بانوان و خانواده این تفاهم‌نامه فی‌مابین دفتر امور بانوان و خانواده وزارت کشور به نمایندگی سرکار خانم زینب اختری از وزارت کشور و سرکار خانم خداپرست به نمایندگی از دفتر امور زنان و خانواده وزارت نیرو تنظیم که با تشریک‌مساعی طرفین، مفاد آن اجرایی گردد.

لازم به ذکر است از اهداف این تفاهم‌نامه می‌توان به جریان‌سازی و ترویج فرهنگ بهینه‌سازی مصرف برق در جامعه با محوریت بانوان و خانواده و همچنین تبیین وظایف فردی، خانوادگی و اجتماعی بانوان در مدیریت و پایدارسازی منابع اشاره نمود.

خاطرنشان می‌سازد: تولید محتوای آموزشی مناسب برای مخاطبین طرح (بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی، عموم بانوان و خانواده‌ها)، تأمین مدرس مجرب برای حضور در برنامه‌ها و کارگاه‌های آموزشی، پشتیبانی اجرایی طرح (همکاری در برگزاری برنامه‌ها، جشنواره‌ها، تأمین جوایز و…..) و انجام هماهنگی‌ها با دفتر امور زنان و خانواده وزارت کشور در زمینه امور استانی از جمله تعهدات دفتر امور زنان و خانواده وزارت نیرو است.