افزایش آبدهی روستاهای سیروئیه و جائین حاجی آباد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از کف شکنی و افزایش آبدهی دو حلقه چاه در روستاهای سیروئیه و جائین در شهرستان حاجی آباد خبر داد.

به گزارش برقآب، مدیرعامل آبفای هرمزگان در خبری اعلام کرد که عملیات کف شکنی و افزایش آبدهی چاه های تامین آب روستاهای سیروئیه و جائین حاجی آباد با موفقیت به پایان رسیده است. این گزارش به چهار بخش اصلی پرداخته و هر بخش تحت عنوان مربوط به خود را پوشش خواهد داد.

بخش اول گزارش به مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان و اعلام خبر توسط او می پردازد. در این بخش بیان خواهد شد که عبدالحمید حمزه پور، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، به عنوان منبع خبر و اعلام کننده انجام عملیات کف شکنی و افزایش آبدهی چاه ها در روستاهای سیروئیه و جائین حاجی آباد است.

بخش دوم گزارش به شرح عملیات کف شکنی و افزایش آبدهی دو حلقه چاه در روستاهای سیروئیه و جائین پرداخته می شود. در این بخش توضیح داده می شود که قبل از انجام این عملیات، چاه های تامین آب این دو روستا با کاهش شدید آبدهی روبرو بودند و مشکلاتی را برای تامین نیاز آبی مشترکین ایجاد می کردند. با انجام عملیات کف شکنی، آبدهی چاه ها به میزان ۳۵ لیتر بر ثانیه افزایش یافت.

بخش سوم گزارش به هزینه انجام عملیات کف شکنی می پردازد. در این بخش بیان می شود که عملیات کف شکنی این دو چاه با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال انجام شده است.

بخش چهارم و آخر گزارش به تاثیرات و نتایج حاصل از انجام عملیات کف شکنی در روستاهای سیروئیه و جائین حاجی آباد می پردازد. در این بخش بیان می شود که این اقدام باعث شده است تا وضعیت آب شرب جمعیتی بالغ بر ۲ هزار و ۱۰۰ نفر در این دو روستا بهبود یافته و مشکلات آبی آنها مرتفع شود.